SAP: H Απάντηση για τις Εταιρίες

Η SAP συνεχίζει με συνέπεια στη στρατηγική της με τους βασικούς άξονες: In memory Computing, Mobility, Cloud Computing και Technology & Databases.


Αξιοποιεί τις καινοτόμες τεχνολογίες και δημιουργεί λύσεις που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να λειτουργούν σε περιβάλλον αβεβαιότητας. Οι επιχειρήσεις σήμερα χρειάζονται αξιόπιστα δεδομένα (SAP Applications), πολλαπλές πηγές πληροφόρησης (SAP Cloud), ακριβείς

αναλύσεις (SAP Analytics) σε πραγματικό χρόνο (SAP HANA) διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή (SAP Mobility). H SAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της σε παγκόσμιο επίπεδο.


Ακολουθούν τα σημαντικότερα στοιχεία:
- 11ο συνεχές τρίμηνο με 2ψήφιο ποσοστό ανάπτυξης (SSRS Q3 revenue +16%)
- Mobile/Cloud/HANA3ψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, ενώ στα Applications & Analytics 2ψήφιο ποσοστό ανάπτυξης


Συμπληρωματικές εξαγορές στο Cloud (SuccessFactors, Ariba)
- HANA 196εκ. σε 9 μήνες / Mobility 183εκ.σε 9 μήνες / Cloud 183εκ. σε 9 μήνες
- Ανάπτυξη του Οικοσυστήματος των Συνεργατών 33%YoY
- Διπλάσια ταχύτητα Καινοτομίας σε σύγκριση με το 2010


Ειδικότερα για την Ελλάδα: Mobility: Ξεπέρασε τους στόχους, έντονο ενδιαφέρον για HANA, έργα στο χώρο του Retail, αμείωτο ενδιαφέρον για τη λύση SAP B1


Gartner: “SAP is driving Analytics, Cloud and Mobility in the Nexus of Forces”
H μελέτη της Gartner “SAP is driving Analytics, Cloud and Mobility in the Nexus of Forces” αναγνωρίζει ένα πλέγμα Mobile, Cloud, Information και Social, το οποίο διατηρεί ευθυγραμμισμένη τη go-to-market στρατηγική της και το εκτελεστικό της μοντέλο.
Στο κομμάτι του Information, η Gartner αναφέρει πως η SAP έχει δημιουργήσει μια ισχυρή βάση μέσω των εξαγορών και της εσωτερικής ανάπτυξης. Πάνω σε αυτή τη στρατηγική η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με στόχο να παγιωθεί ως ένας από τους τρεις βασικούς προμηθευτές στο χώρο του Information Management.


Aναφορικά με το Mobility, η έκθεση τονίζει πως η SAP μεταξύ όλων των multichannel προμηθευτών συνεχίζει να έχει την ευρύτερη υποστήριξη συσκευών, αλλά και το ισχυρότερο mobile device management προσφέροντας τη λύση Afaria. Προς αυτήν την κατεύθυνση έχει βοηθήσει η καινοτόμος στρατηγική που έχει υιοθετηθεί, προκειμένου να αναδειχθεί ο ισχυρότερος πάροχος στις Enterprise Mobile Application Platforms.


Όσoν αφορά στο Cloud, εκτιμάται πως η εξαγορά της Ariba θα ωφελήσει άμεσα τους πελάτες της SAP μέσω της πρόσβασής τους στο Ariba Discovery, τον online κατάλογο προμηθευτών της Ariba. Αυτές μαζί με τις μελλοντικές εξαγορές, σύμφωνα με την έκθεση, αποτελούν τον πυρήνα των offerings του SAP Cloud και του SaaS (Software as a Service). Οι εφαρμογές στο Cloud είναι οι εξής: SuccessFactors HCM (people), Customer On Demand (Customers), Financials on Demand και Ariba Network (Suppliers).


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >>

Keywords
Τυχαία Θέματα