Salesforce State of the Connected Customer Report 2023: Το 80% των πελατών υποστηρίζει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της
Η Salesforce δημοσίευσε πρόσφατα τη νέα ετήσια παγκόσμια έρευνα State of the Connected Customer Report, η οποία διεξήχθη σε 14.300 καταναλωτές και επιχειρήσεις-αγοραστές από 25 χώρες, με στόχο τη διερεύνηση της εξελισσόμενης σχέσης πελάτη-brand, στο πλαίσιο των σημερινών μακροοικονομικών πιέσεων.
Η έκθεση αποκαλύπτει πώς η τεχνητή νοημοσύνη, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι μακροοικονομικές τάσεις αναδιαμορφώνουν τις προσδοκίες και τις συμπεριφορές των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής των αγορών.
Σύμφωνα
Είναι χαρακτηριστικό πως το 78% των επιχειρήσεων-αγοραστών και το 61% των καταναλωτών αναμένουν από τις εταιρείες να κατανοούν τις ανάγκες τους καθώς αυτές αλλάζουν, ενώ περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (53%) αναμένουν από τις εταιρείες να προβλέπουν τις ανάγκες τους. Το 81% των πελατών αναμένει, επίσης, ταχύτερη εξυπηρέτηση καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και το 73% αναμένει περισσότερη εξατομίκευση.
Η εμπειρία του πελάτη παραμένει ο καθοριστικός παράγοντας διαφοροποίησης των brands: το 80% των πελατών δηλώνει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Σημειώνεται πως η πλειοψηφία των καταναλωτών (80%) τονίζει πως οι εμπειρίες των πελατών θα έπρεπε να είναι καλύτερες, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα που συλλέγουν οι εταιρείες, αν και το 79% των πελατών δηλώνει ότι προστατεύει όλο και περισσότερο τα προσωπικά του δεδομένα. Μάλιστα, μόνο το 23% των καταναλωτών αισθάνεται άνετα με τα brands που συλλέγουν δεδομένα τρίτων (έναντι 52% των επιχειρήσεων-αγοραστών).
Το περασμένο έτος, το 59% των καταναλωτών της γενιάς Z άλλαξε μάρκα, ξεπερνώντας κατά πολύ το ποσοστό των παλαιότερων γενεών και δημιουργώντας ένα νέο «πεδίο μάχης» γύρω από την αφοσίωση των πελατών. Στην πραγματικότητα, η Gen Z έχει σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες σε σχέση με τους baby boomers να αλλάξει μάρκες εάν αυτές ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τις προσωπικές τους αξίες (21% έναντι 11%), γεγονός αναδεικνύει τη σημασία της αξιοποίησης των στοιχείων που καθοδηγούν τις πεποιθήσεις της συγκεκριμένης ομάδας. Φυσικά, οι καλύτερες προσφορές είναι ο κυριότερος λόγος αλλαγής μάρκας για όλες τις γενιές – αντανακλώντας τις ανησυχίες γύρω από το αυξανόμενο κόστος ζωής.
Σε σχέση με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης (generative AI), οι πελάτες έχουν ποικίλα συναισθήματα, καθώς οι δυνατότητες -και οι κίνδυνοι- γύρω από αυτή εξακολουθούν να διαμορφώνονται στο μυαλό τους.
Η περιέργεια για τη δημιουργική ΤΝ κυριαρχεί στους εκπροσώπους κάθε γενιάς και στις 25 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, αλλά τα υπόλοιπα συναισθήματα ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία. Οι Millennials και η Gen Z -γενιές που ενηλικιώθηκαν με το Διαδίκτυο- δηλώνουν περισσότερο ενθουσιασμένες με την ΤΝ, ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες είναι πιο καχύποπτες. Η ανησυχία και η ελπίδα είναι, επίσης, ανάμεσα στα κορυφαία συναισθήματα των πελατών σχετικά με τη δημιουργική ΤΝ, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό (63%) θεωρεί πως η ΤΝ θα οδηγήσει σε απρόβλεπτες συνέπειες για την κοινωνία.
Οι πελάτες αναμένουν διαφάνεια καθώς οι εταιρείες αυξάνουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, με το 74% να δηλώνει ανησυχία για τις εταιρείες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη με ανήθικο τρόπο. Επιπλέον, το 43% των πελατών δεν πιστεύει πως οι εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη με ηθικό τρόπο.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών (89%) υποστηρίζει ότι είναι σημαντικό να γνωρίζει αν επικοινωνεί με τεχνητή νοημοσύνη ή με άνθρωπο, ενώ το 80% επιθυμεί την επικύρωση των αποτελεσμάτων της τεχνητής νοημοσύνης από κάποιον άνθρωπο. Τέλος, μόνο το 37% των πελατών πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη είναι τόσο ακριβής όσο ένας άνθρωπος.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Η Samsung τιμάει την ιστορία της με το Galaxy Z Flip5 Retro
- ASUS ROG Ally: Προσθήκη υποστήριξης για AMD HYPR-RX και ανάλυση 900p
- NASA: Εντόπισε άλατα και οργανικές ενώσεις στον Γανυμήδη
- Apple M3, M3 Pro και M3 Max: Εκτόξευση επιδόσεων σε CPU, γραφικά και αυτονομία
- Salesforce State of the Connected Customer Report 2023: Το 80% των πελατών υποστηρίζει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TechPress
- Τελευταία Νέα TechPress
- Salesforce State of the Connected Customer Report 2023: Το 80% των πελατών υποστηρίζει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της
- Παρευρεθήκαμε στα εγκαίνια του Huawei Health Lab στο Ελσίνκι
- Το 75% των εταιρειών παλεύει με τις προκλήσεις των τμημάτων πληροφορικής σε έναν υβριδικό κόσμο
- Στο δυναμικό της FORTINET εντάσσεται ο Δημήτρης Σκενδερλής ως Systems Engineer
- Η iStorm, Apple Premium Partner, έρχεται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens
- HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN: Τεχνολογία με φινίρισμα… 18 καρατίων!
- Τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο; Η LG UHD UR73 αποτελεί την ιδανική επιλογή
- TRICK OR TREAT? στο Vodafone TV για ένα αξέχαστο Halloween
- StripedFly: Μια νέα απειλή με προηγμένο κώδικα και δυνατότητες παρακολούθησης
- Η LG ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2023
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Apple M3, M3 Pro και M3 Max: Εκτόξευση επιδόσεων σε CPU, γραφικά και αυτονομία
- ASUS ROG Ally: Προσθήκη υποστήριξης για AMD HYPR-RX και ανάλυση 900p
- Η Samsung τιμάει την ιστορία της με το Galaxy Z Flip5 Retro
- NASA: Εντόπισε άλατα και οργανικές ενώσεις στον Γανυμήδη
- 6 νέες ψηφιακές υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας στο gov.gr
- Avatar: Frontiers of Pandora - Ώρα να τσεκάρετε αν το "σηκώνει" το PC σας
- Το Apple Watch Ultra 3 μπορεί να μην κυκλοφορήσει μέχρι το 2025
- Η Google πληρώνει $18 δις ετησίως για να είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στις συσκευές της Apple
- Η ad-free συνδρομή "Premium+" του Twitter έφτασε στην Ελλάδα και κοστίζει 16€ το μήνα
- Η Google επεκτείνει το πρόγραμμα Bug Bounty για να συμπεριλάβει επιθέσεις Generative AI