Αυξημένη η online διαφήμιση το α’ εξάμηνο

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau) Ηellas η ελληνική online διαφημιστική αγορά συνεχίζει την ανοδική της πορεία.Την ανοδική πορεία της συνεχίζει η ελληνική online διαφημιστική αγορά, καθώς η διαφημιστική δαπάνη στο internet άγγιξε τα 40 εκατ. ευρώ το α΄ εξαμηνο του 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΑΒ (Internet Adveritising Bureau) Ηellas.
class="spacer_" />Σε χθεσινή ανακοίνωσή του, το ΙΑΒ Hellas επισημαίνει ότι το β’ τρίμηνο κατέγραψε δαπάνη 24 εκατ. ευρώ, στην οποία συμμετείχαν 25 online εκδότες και διαφημιστικά δίκτυα αντιπροσωπεύοντας περισσότερες από 150 ιστοσελίδες. Σημειώνεται πως στο α’ τρίμηνο, η δαπάνη ήταν στα 15,9 εκατ. ευρώ, ενώ για ολόκληρο το 2010 είχε ανέλθει στα 62 εκατ. ευρώ, σύμφωνα, πάντα, με τα στοιχεία του ΙΑΒ Hellas.
Η ανάπτυξη κατά το α’ εξάμηνο του 2011 αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στις ενισχυμένες επενδύσεις από τους κλάδους των χρηματοοικονομικών, των τηλεπικοινωνιών και κυρίως του ταχύτατα αναπτυσσόμενου κλάδου των καταναλωτικών αγαθών, ο οποίος μάλιστα πλέον αντιστοιχεί στο 1/5 της συνολικής δαπάνης.
Keywords
Τυχαία Θέματα
iNews > Τεχνολογία > TechPress
Αυξημένη, ’,afximeni, ’