eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024

Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στοΖάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo SE Europe είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στην φόρμα επισκεπτών.

Το

δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.

Στο πλαίσιο της ECDM Expo SE Europe 2024, δύο μεγάλες συνεδριακές σκηνές θα φιλοξενήσουν δύο παράλληλα διήμερα συνέδρια, το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ,τα οποία θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 24 και το Σάββατο 25 Μαΐου.

Οι ομιλητές που ανακοινώθηκαν μέχρι στιγμής

Natalia Zhukova, Head of Marketing and Market Research, SemrushMuhammed Emin Imer, International Expansion General Manager, HepsiGlobalResa Gooding, Partner Engagement Manager, HubspotAndreas Kitsios, Data Specialists Leader, AWS Europe CentralSylia Evlogimenou, Digital Experience Specialist, VodafoneNick Fournogerakis, Senior Commercial Data Analyst, Kaizen GamingThanos Petsakos, Data Analytics Instructor, Big Blue Data AcademyEktor Tolis, Digital Marketing & Ecommerce Manager, BodytalkMichael Karipidis, Head of Fulfilled by Skroutz, SkroutzGeorgios Syntelis, CEO, EverypayKaterina Fraidaki, President, GRECAWilhelm Filippo Rabitsch, Digital Marketing Manager, Attica GroupGeorge Lambrakis, eCommerce Project Leader, Leroy MerlinNikolaos Chatzidakis, Co-founder & CTO, ΑfterSalesPro
Keywords
Τυχαία Θέματα