Έρευνα για τις τηλεπικοινωνίες

Έρευνα της Ernst & Young καταγράφει τις σημαντικότερες προκλήσεις για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.


Οι δέκα σημαντικότερες προκλήσεις για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών για το 2012 είναι:
1. Αποτυχία στην μετατόπιση της έμφασης του επιχειρηματικού μοντέλου από τα λεπτά στα bytes
2. Αποσύνδεση από τη μεταβαλλόμενη νοοτροπία του πελάτη
3. Έλλειψη εμπιστοσύνης στην απόδοση των επενδύσεων
4. Ανεπαρκής πληροφόρηση για τη μετατροπή της ζήτησης σε (προστιθέμενη) αξία
5. Απουσία σαφούς ρυθμιστικού πλαισίου για τη νέα

διάρθρωση της αγοράς
6. Αποτυχία στην αξιοποίηση νέων μορφών συνδεσιμότητας
7. Κακός σχεδιασμός συγχωνεύσεων και εξαγορών και στρατηγικής συμμαχιών
8. Αποτυχία στον προσδιορισμό νέων επιχειρηματικών δεικτών απόδοσης
9. Προσωπικά δεδομένα, ασφάλεια και προσαρμοστικότητα
10. Έλλειψη οργανωτικής ευελιξίας


Η ετήσια έρευνα της Ernst & Young με τίτλο «Top 10 risks in telecommunications 2012» για το 2012, για πρώτη φορά δεν περιλαμβάνει την αποτυχία στον έλεγχο του κόστους μέσα στους δέκα μεγαλύτερους κινδύνους.


Παρά το γεγονός ότι μια ισχυρή αμυντική τοποθέτηση σε συνδυασμό με θετικές ταμειακές ροές έχουν βοηθήσει τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών να αντιμετωπίσουν την οικονομική αβεβαιότητα, χρειάζονται νέα επιχειρηματικά μοντέλα για να εξασφαλισθεί η ανάπτυξη.


Η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα, καθώς οι περισσότεροι από τους κινδύνους που περιλαμβάνονται στη λίστα, αποτελούν ταυτόχρονα απειλές αλλά και ευκαιρίες για τους κύριους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και στην Ελληνική αγορά. H στοχευμένη μετατόπιση της έμφασης του επιχειρηματικού μοντέλου από τα λεπτά στα bytes και η παράλληλη αξιοποίηση του ζωτικής σημασίας ρόλου των τηλεπικοινωνιών για την ανάπτυξη άλλων κλάδων της οικονομίας, η προσαρμοστικότητα στις μεταβαλλόμενες και προσωποποιημένες ανάγκες των πελατών, η κατάλληλη πληροφόρηση (επιχειρηματική ευφυΐα) για τη μετατροπή των αναγκών σε προστιθέμενη αξία, η οργανωτική ευελιξία και η υιοθέτηση σύγχρονων επιχειρηματικών δεικτών απόδοσης, καθώς και οι επιλεκτικές επενδύσεις με στόχο την καλύτερη δυνατή τοποθέτηση στην αγορά κατά την «επόμενη μέρα», αποτελούν κρίσιμους παράγοντες επιβίωσης και μεσομακροπρόθεσμης ανάπτυξης των τοπικών τηλεπικοινωνιακών οργανισμών. Όλα τα παραπάνω, δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας στην Ελλάδα και σε συνδυασμό με την προσδοκώμενη ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας, αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία, ιδιαίτερα εφόσον το τελευταίο πρόγραμμα οικονομικής και δημοσιονομικής σταθερότητας υλοποιηθεί αποτελεσματικά.


Καθώς οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών διευρύνουν το εύρος των υπηρεσιών τους, οι εταιρικές συνεργασίες δεν είναι απλά «κάτι το επιθυμητό». Η δημιουργία νέων κλαδικών οικοσυστημάτων είναι απαραίτητη για την υποστήριξη νέων προτάσεων. Παράλληλα, χρειάζονται νέοι επιχειρησιακοί δείκτες για ν

Keywords
Τυχαία Θέματα