«Εξπέρ» στις υπηρεσίες πελατών η Kaspersky
Η πρώτη εταιρεία λύσεων ασφάλειας τερματικών συσκευών με πιστοποίηση ISO 9001: 2015.
Η Kaspersky Lab ανακοινώνει ότι η Παγκόσμια Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης της εταιρείας έλαβε πιστοποίηση ISO 9001: 2015. Η εταιρεία είναι μία από τις πρώτες που πιστοποιούνται
Η πιστοποίηση ISO 9001: 2015 της Kaspersky Lab αναγνωρίζει τις ικανότητες παροχής B2B και B2C τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας για τις λύσεις ασφάλειας που διαθέτει στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, τη Βόρεια Αμερική και τη Ρωσία.
Το πρότυπο ISO 9001: 2015 βασίζεται σε μια σειρά αρχών διαχείρισης ποιότητας και καλύπτει πέντε βασικές διαδικασίες, οι οποίες περιλαμβάνουν: τη διαχείριση περιστατικών πελατών της Kaspersky Lab, τη διαχείριση μαζικών κρίσιμων περιστατικών, το χειρισμό παραπόνων πελατών σχετικά με τις υπηρεσίες υποστήριξης πελατών της Kaspersky Lab, τη διαχείριση γνώσης και την εσωτερική υποστήριξη χρηστών της Kaspersky Lab. Έτσι, το πρότυπο παρέχει ένα πλαίσιο κι ένα σημείο αναφοράς για την συνεπή επίτευξη υψηλών επιδόσεων και επιπέδων εξυπηρέτησης.
Η Kaspersky Lab έχει αποδείξει την ικανότητά της να διατηρεί υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υποστήριξης για τους πελάτες της. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πιστοποίησης, δεν βρέθηκε κανένα σημείο μη συμμόρφωσης, γεγονός σπάνιο μεταξύ των εταιρειών που υποβάλλονται στο σχετικό έλεγχο. Η πιστοποίηση επιβεβαιώνει ότι οι πελάτες της Kaspersky Lab λαμβάνουν υψηλής ποιότητας υποστήριξη, που πληροί όλες τις διεθνείς προδιαγραφές, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται.
Ο Aleksandr Voinov, Επικεφαλής του τμήματος Global Support της Kaspersky Lab, δήλωσε: «Αυτή η πιστοποίηση αποτελεί μια μεγάλη τιμή για την Παγκόσμια Ομάδα Τεχνικής Υποστήριξης της Kaspersky Lab, καθώς αποδεικνύει ότι η εταιρεία προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Αποστολή μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες να μεγιστοποιήσουν την αξία που αποκομίζουν από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, αλλά και να τους προσφέρουμε κορυφαία επίπεδα ικανοποίησης. Η πιστοποίηση αυτή, καθώς και άλλες διακρίσεις, αναδεικνύει τη δέσμευσή μας προς τους πελάτες μας, ενώ αποδεικνύει ότι προσφέρουμε την ποιότητα των υπηρεσιών που τους αξίζει».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Ασφάλεια με 2 Canon network κάμερες…
- «Εξπέρ» στις υπηρεσίες πελατών η Kaspersky
- “EVA Transitions” trailer για το Star Citizen
- Ο Hajime Tabata μιλάει για την έκδοση PC του Final Fantasy XV
- Κερδίστε το LG G2 mini από το Kaizershop.gr!
- HTC 10: Διέρρευσε επίσημο promo video
- Dream League Soccer 2016: Το ποδόσφαιρο αλλιώς!
- Star Fox Zero: Νέο Foxy Fox Trailer
- Νέο μυστικό -easter egg- στο Punch Out του NES
- Google: Το δίποδο ρομπότ για χειρωνακτικές εργασίες
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TechPress
- Τελευταία Νέα TechPress
- «Εξπέρ» στις υπηρεσίες πελατών η Kaspersky
- Τα 140 χρόνια ζωής «κλείνει» η Ericsson
- Ασφάλεια με 2 Canon network κάμερες…
- SAP: Ψηφιακή τεχνολογία στις εταιρείες;
- eSports: Η gaming «κατάσταση» στην Ευρώπη
- Εnarxis: Φέρνει τα ρομπότ Sphero στην Ελλάδα!
- National Geographic εμπειρία στην Τεχνόπολη
- Mην πέσετε θύματα της FB viral «καμπάνιας»
- Το e-FOOD στο Athens StartUp Weekend
- Athens Science Festival: Και η Cosmote εκεί!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- HTC 10: Διέρρευσε επίσημο promo video
- Μία ώρα και κάτι gameplay του Star Ocean: Integrity and Faithlessness
- Ο Hajime Tabata μιλάει για την έκδοση PC του Final Fantasy XV
- Uncharted Series: Δείτε ένα διασκεδαστικό fan made video
- Νέο μυστικό -easter egg- στο Punch Out του NES
- Dream League Soccer 2016: Το ποδόσφαιρο αλλιώς!
- Έρχεται επιτραπέζιο Dark Souls
- Κερδίστε το LG G2 mini από το Kaizershop.gr!
- Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter – Gameplay video και Screenshots
- Stella Glow (@3DS)