Η Salesforce αλλάζει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας με το Automotive Cloud
H Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, παρουσίασε το Automotive Cloud, ένα νέο προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για την αυτοκινητοβιομηχανία (κατασκευαστές, αντιπροσώπους και ομίλους χρηματοδότησης), το οποίο δίνει, σε πραγματικό χρόνο, τη δυνατότητα εξατομικευμένων πληροφοριών γύρω από τα οχήματα και τους πελάτες, είτε οι τελευταίοι αναζητούν νέο αυτοκίνητο, είτε πραγματοποιούν κάποια αγορά, εξετάζουν επιλογές χρηματοδότησης ή συντηρούν το όχημά τους.
H Salesforce
Το Automotive Cloud μέσω του Driver 360, το οποίο αξιοποιεί πλήρως το Customer 360 (πλατφόρμα CRM της εταιρείας), συγκεντρώνει πληροφορίες από όλες τις διαθέσιμες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών γεγονότων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Έτσι, οι κατασκευαστές όχι μόνο προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες στους πελάτες τους, αλλά ενισχύουν τα έσοδά τους μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου και των συνεργασιών. Το Driver 360 περιλαμβάνει:
Driver Console (Κονσόλα Οδηγού), η οποία παρέχει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μια πλήρη εικόνα για κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη – από την αναζήτηση αυτοκινήτου, την αγορά μέχρι τα σέρβις– μέσω συνεχών «σημείων επαφής» και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων.Vehicle Console (Κονσόλα Οχήματος), η οποία δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας εύκολη πρόσβαση σε συνολικές πληροφορίες γύρω από το όχημα – όπως αριθμό χιλιομέτρων, αξία, σέρβις ή επισκευές.Μέσα από τη λειτουργία Automotive Lead Management οι ομάδες πωλήσεων συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά και διαχειρίζονται καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες τους –παρουσιάζοντάς τους τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες ενδιαφέρονται περισσότερο–, ενώ μέσω της λειτουργίας Dealer Performance Management, αντίστοιχα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διαχειρίζονται και αξιολογούν ευκολότερα τις επιδόσεις των αντιπροσωπειών τους.
Το Automotive Cloud παρουσιάζεται έπειτα από την έκθεση Trends in Automotive, την οποία εξέδωσε η Salesforce στα τέλη Αυγούστου. Η εταιρεία πραγματοποίησε έρευνα ανάμεσα σε 500 επαγγελματίες από το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας (κατασκευαστές, αντιπροσώπους, κλπ.) προκειμένου να εξακριβώσει σε τι σημείο βρίσκεται ο κλάδος σήμερα και τι θα πρέπει να κάνουν οι εταιρείες προκειμένου να συνεχίσουν να ακμάζουν στο ψηφιακό μέλλον.
Η έρευνα της Salesforce αποκάλυψε ότι 99% των πελατών δεν είναι ικανοποιημένοι με τους παραδοσιακούς τρόπους αγοράς αυτοκινήτων, ενώ το 74% επισημαίνει πως η ειλικρίνεια και η διαφάνεια στην επικοινωνία είναι σημαντικότερη τώρα από ό,τι ήταν πριν την πανδημία.
Το 93% των αυτοκινητοβιομηχανιών πιστεύει ότι τα δεδομένα που συλλέγονται απευθείας από τους πελάτες βελτιώνουν σημαντικά τις εμπειρίες B2B και B2C. Ταυτόχρονα, μόνο το μόνο το 25% των αυτοκινητοβιομηχανιών και των αντιπροσώπων πιστεύει ότι οι εταιρείες τους έχουν προσαρμοστεί καλά στις διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που σημαίνει ότι το ψηφιακό εμπόριο, η εξατομίκευση και η διαφάνεια είναι σημαντικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος.
Επιπλέον, η βιομηχανία δυσκολεύεται να διατηρήσει τα περιθώρια κέρδους της καθώς προσαρμόζεται στην ηλεκτροκίνηση και τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, ενώ οι πρωτοπόροι προσβλέπουν στην τεχνητή νοημοσύνη για να τροφοδοτήσουν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας: το 85% συμφωνεί ότι το κόστος έρευνας και ανάπτυξης για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα θα θέσει σε κίνδυνο την κερδοφορία του κλάδου στα επόμενα πέντε έτη.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Αυτή την ώρα θα ξεκινήσετε να παίζετε Call of Duty: Modern Warfare 2
- Η Salesforce αλλάζει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας με το Automotive Cloud
- Pοco M5 και M5s από 219,9 ευρώ στην Ελλάδα
- Nothing Phone (1): Η ενημέρωση φέρνει νέες δυνατότητες και βελτιστοποιήσεις
- Apple: Αφαιρεί τις διαφημίσεις στοιχήματος στο App Store μετά από κατακραυγή
- Οι Shutterstock και OpenAI συνεργάζονται για να ξεκινήσουν την πώληση εικόνων που έχει παράγει AI
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TechPress
- Τελευταία Νέα TechPress
- Η Salesforce αλλάζει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας με το Automotive Cloud
- Η νέα φωτογραφική μηχανή Alpha 7R V της Sony προσφέρει μια νέα εμπειρία απεικόνισης υψηλής ανάλυσης
- H σειρά POCO M5 και POCO M5s έφτασε στην Ελλάδα
- To Disney+ αποτελεί το νέο παγκόσμιο προορισμό για τους νέους κύκλους του «Doctor Who» εκτός Ηνωμένου Βασίλειου και Ιρλανδίας
- Η Edenred φέρνει το Apple Pay στους κατόχους της λύσης Ticket Compliments
- Η Samsung Electronics Hellas συμπράττει με τη SoftOne και φέρνει την καινοτομία στην αγορά λιανικής
- Διαθέσιμο στην Ελλάδα το HUAWEI Mobile Cloud PC Client και δώρο 200GB
- Intertech: Event CONNEX22
- Οι θήκες tablet Logitech Combo Touch, Slim Folio, Rugged Folio και το νέο Logitech Crayon είναι διαθέσιμα για το νέο iPad 10ης γενιάς
- Nikon: Kυκλοφορεί η έκδοση λογισμικού 3.00 για τη φωτογραφική μηχανή mirrorless πλήρους κάδρου Ζ 9
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Οι Shutterstock και OpenAI συνεργάζονται για να ξεκινήσουν την πώληση εικόνων που έχει παράγει AI
- Αυτή την ώρα θα ξεκινήσετε να παίζετε Call of Duty: Modern Warfare 2
- Apple: Αφαιρεί τις διαφημίσεις στοιχήματος στο App Store μετά από κατακραυγή
- Xbox: Σκέψεις για αυξήσεις τιμών σε παιχνίδια, κονσόλες και Game Pass
- Google Pixel 8 Pro: Ίσως με τον ταχύτερο αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων μέχρι σήμερα
- Nothing Phone (1): Η ενημέρωση φέρνει νέες δυνατότητες και βελτιστοποιήσεις
- Το net worth του Zuckerberg μειώθηκε κατά 70 δισ. δολάρια φέτος
- Pοco M5 και M5s από 219,9 ευρώ στην Ελλάδα
- Νέες εικόνες και video για το The Callisto Protocol
- Θέλεις την καλύτερη selfie κάμερα, premium εμφάνιση και εφαρμογές Google; Η HUAWEI nova 10 series είναι εδώ!