Περισσότεροι από 5.000 καταναλωτές αποκαλύπτουν το μέλλον των αγορών στη νέα έρευνα της Klarna
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε μία νέα έρευνα σχετικά με το μέλλον των αγορών.
Τα δεδομένα της έρευνας αποκαλύπτουν πώς θα εξελιχθούν οι καταναλωτικές προτιμήσεις και συμπεριφορές στο πλαίσιο των αγορών και πληρωμών, και πώς αναμένουν οι καταναλωτές να επηρεαστεί η αγοραστική τους εμπειρία από τις τεχνολογικές εξελίξεις.
Η Klarna απευθύνθηκε σε περισσότερους από 5.000 καταναλωτές από τις ΗΠΑ,
Το 65% των καταναλωτών επιθυμεί η αγοραστική εμπειρία να γίνει πιο εξατομικευμένη στο μέλλον και το 36% είναι σίγουρο ότι οι αγορές θα πραγματοποιούνται in-store και online.
Online δοκιμές ρούχωνΜόνο οι μισοί καταναλωτές πιστεύουν ότι θα δοκιμάζουν ρούχα με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα (53%). Αντ’ αυτού, το 48% θέλει να χρησιμοποιήσει εικονικά δοκιμαστήρια, το 28% την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) και το 23% θα βασιστεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να επιλέξει τα ρούχα ταιριάζουν καλύτερα στο σωματότυπο του και το προσωπικό του στυλ.
Ρομποτικοί σύμβουλοι μόδας και εικονικοί προσωπικοί βοηθοί αγορώνΠερισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (59%) είναι ανοιχτοί στην παρουσία ρομπότ εντός των καταστημάτων, το οποίο θα τους προσεγγίσει για να πάρει τα μέτρα τους και να τους προτείνει στυλ & είδη που τους ταιριάζουν, με ένα 18% αυτών να δηλώνει ότι αυτό θα εξαρτάται από την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του ρομπότ. Επιπλέον, το 34% επιθυμεί πρόσβαση σε εικονικούς “προσωπικούς αγοραστές” που μπορούν να παρέχουν συμβουλές με βάση το στυλ και το γούστο τους στη μόδα όταν ψωνίζουν online.
Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) θα αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα στο μέλλονΗ συντριπτική πλειοψηφία (81%) αναμένει ότι η Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) θα αναβαθμίσει την αγοραστική τους εμπειρία εντός του καταστήματος και το ένα τρίτο (37%) πιστεύει ότι η τεχνολογία αυτή τελικά θα κυριαρχήσει σε όλα τα καταστήματα.
Η Εικονική Πραγματικότητα (VR) δεν θα αντικαταστήσει την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματαΛιγότεροι από τους μισούς Gen Z’ers (43%) πιστεύουν ότι οι αγορές με τη χρήση τεχνολογιών Εικονικής Πραγματικότητας (VR) θα ξεπεράσουν την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματα μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες.
Μέλλον χωρίς μετρητάΟι καταναλωτές όλων των ηλικιών (57%) συμφωνούν με την πρόβλεψη ότι τα περισσότερα φυσικά καταστήματα θα λειτουργούν χωρίς μετρητά σε 18 χρόνια, ενώ το 33% των Gen Z’ers πιστεύει ότι αυτή η αλλαγή θα συμβεί σε 5 χρόνια.
Παράλληλα με τις εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, το μέλλον του πλανήτη και η ανάπτυξη της κυκλικής οικονομίας αποτελούν επίσης βασική προτεραιότητα για τους καταναλωτές. Οι νεότερες γενιές πιστεύουν ότι η κυκλική οικονομία θα πρέπει να καταλάβει μεγαλύτερο μερίδιο στον κλάδο των αγορών και ότι η μόδα πρέπει να γίνει πιο βιώσιμη.
Για να πετύχουν σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, οι έμποροι πρέπει να υιοθετήσουν την ψηφιοποίηση, να προσφέρουν εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία και να αξιοποιήσουν τις πληροφορίες που βασίζονται σε data. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά τα φυσικά καταστήματα θα διατηρήσουν τη δύναμή τους προσφέροντας ένα βιωματικό περιβάλλον με προηγμένες τεχνολογίες. Η βιωσιμότητα και η κοινωνική υπευθυνότητα θα γίνουν αναπόσπαστο μέρος της δραστηριότητας των εμπόρων, καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε ηθικές πρακτικές. Η συνεργασία των εμπόρων με εταιρείες τεχνολογίας θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους. Με την προσαρμογή και υιοθέτηση αυτών των αλλαγών, οι έμποροι μπορούν να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στη νέα εποχή του εμπορίου.
Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την έρευνα στα αγγλικά εδώ.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- H EA αποσύρει την BioWare από την ανάπτυξη του Star Wars: The Old Republic
- WhatsApp: Λανσάρει νέο Security Center και έρχονται αλλαγές στην εμφάνιση
- Diablo IV: Ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της Blizzard και έρχονται 2 expansions!
- Περισσότεροι από 5.000 καταναλωτές αποκαλύπτουν το μέλλον των αγορών στη νέα έρευνα της Klarna
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TechPress
- Τελευταία Νέα TechPress
- Περισσότεροι από 5.000 καταναλωτές αποκαλύπτουν το μέλλον των αγορών στη νέα έρευνα της Klarna
- Από το χαρτί στο Cloud: Πώς η αξία των αρχείων έχει εκτοξευθεί
- ECOFLIX: Νέα υπηρεσία από το SHOPFLIX για το περιβάλλον
- «Operation Triangulation»: Η Kaspersky κυκλοφορεί πρόγραμμα για τον εντοπισμό κακόβουλου λογισμικού
- TeamViewer: Γιατί η διαφορετικότητα στο εργατικό δυναμικό είναι το κλειδί της επιτυχίας;
- Nova: Συνεργασία με την Aegean Rebreath για την προστασία των ελληνικών θαλασσών
- Η Canon παρουσιάζει το PRISMAelevate XL για εφαρμογές ανάγλυφης εκτύπωσης
- Καλοκαίρι με κορυφαία wearables έως -40% και Flex τρόπους πληρωμής
- Πρεμιέρα για το πολυαναμενόμενο Apple Vision Pro, παρέα με νέα Mac
- Η Sunlight Group θα παρουσιάσει τις νέες λύσεις της σε προϊόντα αποθήκευσης λιθίου, στη διεθνή έκθεση “The smarter E Europe”
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- WhatsApp: Λανσάρει νέο Security Center και έρχονται αλλαγές στην εμφάνιση
- Diablo IV: Ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία της Blizzard και έρχονται 2 expansions!
- H EA αποσύρει την BioWare από την ανάπτυξη του Star Wars: The Old Republic
- Amnesia: A Machine for Pigs, διαθέσιμο δωρεάν στο GOG
- Dead Cells: 10 εκατομμύρια Beheaded
- iOS 17: Η έκδοση beta για προγραμματιστές είναι διαθέσιμη δωρεάν
- Το Venture Fair του The Hellenic Initiative ενδυναμώνει τη νέα γενιά ...
- Pixel 8: Αποτελέσματα benchmark δείχνουν gap απόδοσης με τα Android flagships
- iOS 17: Θα μπορείτε να μετατρέψετε φωτογραφίες σε animated stickers
- Apple Design Awards 2023: Αυτοί είναι οι νικητές