Συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου του getitnow.gr, Τάκη Πέρκιζα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του getitnow.gr μιλάει για τον ριζικό επανασχεδιασμό του getitnow.gr, την κρίση στην ελληνική αγορά, αλλά και για το Me&home.1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα Getitnow.gr επιστρέφει δυναμικά στην επικαιρότητα έπειτα από το ριζικό επανασχεδιασμό του. Ποια λάθη του παρελθόντος πιστεύετε πως έχετε διορθώσει και που εντοπίζετε πλέον τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα;
Στο
getitnow έγινε όντως μια πρώτη απόπειρα λανσαρίσματος το Μάιο του 2010. Θεωρούμε τεράστια επιτυχία το γεγονός ότι αντιληφθήκαμε πάρα πολύ γρήγορα τα προβλήματα που πρόεκυψαν, κάναμε πίσω αμέσως και δουλέψαμε άλλους τρεις μήνες για να λανσάρουμε κανονικά το getitnow το Σεπτέμβριο του 2010, οπότε και ουσιαστικά «υπάρχουμε» εμπορικά. Από τότε μέχρι σήμερα το getitnow.gr πραγματικά έχει προχωρήσει «έτη φωτός» μπροστά κι ας έχει περάσει μόνο ένας χρόνος ! Σημερα ειναι ΗΔΗ με διαφορά το μεγαλύτερο, αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα, εστιασμένο στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποκλειστικά και μόνο. Αυτο που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό ειναι το γεγονός ότι όχι μόνο δίνουμε στον πελάτη την μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογών σε προϊόντα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές, αλλά και το ότι διαθέτουμε την μεγαλύτερη γκάμα πρωτοποριακών υπηρεσιών εστιασμένων στην διαδικασία της ηλεκτρονικής αγοράς. Υπηρεσίες που κανένα άλλο κατάστημα στην παρούσα φάση δεν διαθέτει, διότι κανείς δεν έχει επενδύσει τόσο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όσον αφορά σε συστήματα, τεχνολογία και ανθρώπους. Υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με τις επιλογές του επισκέπτη ΠΡΙΝ την αγορά, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ της αγοράς, και ΜΕΤΑ την αγορά . Oραμά μας ειναι να γίνουμε η Νο1 προτίμηση των πελατών μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναβαθμίζοντας το επίπεδο ζωης των πελατών μας με μοναδικές υπηρεσίες και απαράμιλλη ποιότητα εξυπηρέτησης, και αυτό ακολουθούμε πιστά αναπτύσσοντας όλα αυτά τα πλεονεκτήματα που σας αναφερα. Και το γεγονός ότι , μετά απο μόλις 9 μήνες εμπορικής λειτουργίας, η εταιρία μας πήρε το ΠΡΩΤΟ βραβείο εξυπηρέτησης πελάτη –για τη χρήση τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση- από το έγκυρο & έγκριτο Εθνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) , θεωρώ οτι αποδεικνύει οτι είμαστε σε σωστό δρομο.
2. Πείτε μας δυο λόγια για την πρωτοφανή κρίση που μαστίζει την ελληνική αγορά. Πώς αντιδρά το getitnow.gr και ποιες προϊοντικές κατηγορίες σας επιβιώνουν ευκολότερα;
Η λεξη «επιβιώνουν» αν και ειναι της μόδας λόγω συνθηκών, δεν μου αρέσει γιατί ειναι κατι που ΔΕΝ χαρακτηρίζει αυτή τη στιγμή το getitnow και τη φιλοσοφία μας εν γένει. Επί κάθε μήνα για τους τελευταίους δώδεκα μήνες βιώνουμε μια συνεχή ανάπτυξη, αποτέλεσμα των μοναδικών προσπαθειών & εγχειρημάτων του getitnow στην ελληνική αγορά, και ήδη έχουμε φτάσει να έχουμε διψήφιο μερίδιο στις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων! Και μάλιστα με συνεχή ανοδική τάση. Το μερίδιο μας αυξάνεται σε όλες σχεδόν τις προιοντικές κατηγορίες, αλλού γρηγορότερα και αλλο
Keywords
Τυχαία Θέματα