Vodafone: Εκπαιδευτικό σεμινάριο για την εξυπηρέτηση πελατών

12:40 22/3/2011 - Πηγή: myPhone
Δελτίο Τύπου: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργάνωσε η Vodafone με θέμα «Δημιουργώντας ένα εξαιρετικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών», την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της βράβευσης της Vodafone για το καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, το οποίο απονεμήθηκε στην ομάδα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της εταιρείας. Το ολοκληρωμένο άρθρο περιέχει ακόμη 1.575 bytes...
Keywords
Τυχαία Θέματα