Αισιόδοξες οι εκτιμήσεις για τη hol

15:05 6/6/2013 - Πηγή: myPhone
Κατά 37% αυξήθηκε το 2012 η κοινή πελατειακή βάση της hellas online με τη Vodafone μέσω της παροχής συνδυαστικών πακέτων κινητής, σταθερής και adsl internet και έφτασε να αποτελεί το 36% του πελατολογίου.

Όπως σημειώνεται σε παρουσίαση της εταιρείας προς τους αναλυτές η αύξηση των πελατών με συνδυαστικές υπηρεσίες έχει συμβάλει στη βελτίωση των δεικτών που αφορούν το churn.

Παράλληλα η συμμετοχή
των ελεγχόμενων καναλιών πωλήσεων από την εταιρεία ενισχύθηκε περαιτέρω το 2012 προσεγγίζοντας το 70% γεγονός που οδήγησε στην μείωση του κόστους απόκτησης πελάτη. Έτσι, σύμφωνα με την ίδια παρουσίαση οι εξωτερικοί συνεργάτες έδωσαν το 2012 στη hol το 31% των πωλήσεών της από 38% το 2011, 49% το 2010 και 81% το 2009, τα καταστήματα της Vodafone το 48,6% (από 35,% το 2011) το εσωτερικό call center της εταιρείας το 15,8% (από 17,5% το 2011), ενώ οι online αιτήσεις το 4,7% από 9,2% το 2011.

Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 51 λέξεις
Keywords
Τυχαία Θέματα