ΕΕΤΤ: Προωθεί βελτίωση της εξυπ/σης καταναλωτών τηλεφωνίας &Internet

09:24 6/8/2013 - Πηγή: myPhone
Δελτίο Τύπου: Η ΕΕΤΤ, σύμφωνα με τον πρόσφατο Κανονισμό που έχει εκδώσει για τους όρους αδειοδότησης και λειτουργίας στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, επιβάλλει αυξημένες υποχρεώσεις στους παρόχους για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών σε τηλεφωνία και Internet.

Συγκεκριμένα, για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των αιτημάτων/παραπόνων/καταγγελιών, η ΕΕΤΤ:

α) επιβάλλει στους παρόχους, μεταξύ άλλων, την υποχρέωση να: απαντούν εγγράφως στον κάθε συνδρομητή εντός 20 ημερολογιακών ημερών.αποδίδουν σε κάθε αίτημα ένα μοναδικό αριθμό αναφοράς (ο οποίος θα φέρει αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία παραλαβής).
β) συστήνει στους καταναλωτές να:[list][*]αιτούνται το μοναδικό αριθμό αναφοράς ταυτόχρονα με την υποβολή του αιτήματος/παραπόνου/καταγγελίας.

Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 74 λέξεις
Keywords
Τυχαία Θέματα