Η Stolichnaya σε στέλνει στο L.A.!

"Πόσο ORIGINAL είσαι; Πόσο τολμάς; Πόσο ζεις τη ζωή σου με αυθεντικό και ενδιαφέροντα τρόπο;Τελικά είσαι τόσο ενδιαφέρων... ώστε να έπινες ένα ποτό με τον εαυτό σου;" Στη νέα της καμπάνια με τίτλο "ORIGINAL PEOPLE", η Stolichnaya έρχεται να πρωτοτυπήσει και να μας ταρακουνήσει, μιλώντας για αξίες όπως η αυθεντικότητα, η δημιουργικότητα και το πάθος για τη ζωή.Κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας -η οποία τρέχει σε παγκόσμιο επίπεδο- είναι  ο Hugh
Hefner, ένας πραγματικός ORIGINAL. O άνθρωπος  που έσπασε τα ταμπού με το λανσάρισμα του Playboy και που έζησε τη ζωή του με το δικό του σοφιστικέ στυλ ποζάρει στη νέα καμπάνια της Stoli για να μας πει: "The most original people deserve the most original vodka. Stoli. Lead On".Με αφορμή την καμπάνια, στη διεύθυνση http://www.facebook.com/pages/Stoli-Greece οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια αλληλεπιδραστική εφαρμογή και να κάνουν τις δικές τους επιλογές ώστε να αναδειχθούν στον/στην Original του μήνα. Οι συμμετέχοντες μπορούν να κερδίσουν κάθε μήνα δώρα εμπειρίας και να διεκδικήσουν ένα 4ήμερο στο L.A. με Prive Party στο Playboy Mansion, παρέα με το Hugh Hefner και τα κουνελάκια του.Η εφαρμογή Facebook πλαισιώνεται από video, στα οποία πρωταγωνιστούν η Κάτια Δέδε και ο Γιάννης Σπαλιάρας, οι οποίοι ξεναγούν το χρήστη στο διαγωνισμό, δίνοντας τη δική τους νότα αυθεντικότητας.O διαγωνισμός ξεκίνησε τον Ιούνιο και κορυφώνεται το Σεπτέμβριο με το μεγάλο δώρο, το ταξίδι στο L.A . Το παιχνίδι περιέχει “δοκιμασίες”, η οποίες αναδεικνύουν την αυθεντικότητα του χρήστη, ενώ η ανάδειξη των νικητών γίνεται από το ίδιο το κοινό μέσω ψηφοφορίας.
Keywords
Τυχαία Θέματα