Η νέα εξάτμιση της Mercedes

Η Mercedes δοκίμασε ένα νέο σύστημα εξάτμισης στο μονοθέσιό της στο Μανί-Κουρ, κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας του τεστ για νέους οδηγούς στη γαλλική πίστα.Η καινούργια εξάτμιση της γερμανικής ομάδας αποτελεί μια αντιγραφή της λύσης που έχει η McLaren στο δικό της μονοθέσιο.Την αναβαθμισμένη W03 οδήγησε ο δοκιμαστής της Mercedes,
Σαμ Μπερντ, ο οποίος τόνισε αργότερα: "Ηταν μια παραγωγική πρώτη μέρα δοκιμών. Συλλέξαμε πολλά δεδομένα, τα οποία θα μας πάρει αρκετό χρόνο να μελετήσουμε".Εκτός από την εξάτμιση, ο Μπερντ δοκίμασε και την πιο πρόσφατη εξέλιξη του διπλού DRS της Mercedes, το οποίο έχει παρόμοια λειτουργία με εκείνο της Lotus, βοηθώντας στο στολάρισμα της πίσω αεροτομής για μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στις ευθείες.Το σύστημα είναι περισσότερο χρήσιμο σε πίστες που συνδυάζουν στροφές μέσης ταχύτητας και μακριές ευθείες, όπως είναι η Σουζούκα.Πέρα από τη Mercedes, παρούσες στο Μανί-Κουρ ήταν επίσης η Ferrari και η Force India.Χρέη δοκιμαστή για τη Scuderia εκτέλεσε ο γάλλος Ζιλ Μπιανκί, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στο 1:18:070."Βάλαμε διάφορα αεροδυναμικά εξαρτήματα στο μονοθέσιο, όχι κάποια σημαντική εξέλιξη, αλλά πράγματα που είχαν ήδη δοκιμαστεί τις Παρασκευές στους αγώνες και τα οποία φέραμε εδώ για να επιβεβαιώσουμε ορισμένα δεδομένα", είπε ο Μπιανκί.Την Force India VJM05 οδήγησε ο βραζιλιάνος Λουίζ Ράζια, ο οποίος με το 1:18.535 ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός, ενώ ο Μπερντ έμεινε στην τρίτη θέση με επίδοση 1:19.094.
Keywords
Τυχαία Θέματα