Οριστικά νόμιμο το σύστημα της Mercedes

Το συγκεκριμένο σύστημα δουλεύει όταν είναι ενεργοποιημένο το DRS, και στολάρει την πίσω πτέρυγα, δίνοντας ώθηση στην τελική ταχύτητα του μονοθεσίου.Οι τεχνικοί επιθεωρητές της FIA το βρήκαν απόλυτα σύμφωνο με τους κανονισμούς πριν από τον πρώτο αγώνα της σεζόν στην Αυστραλία, όμως αυτή η απόφαση δυσαρέστησε τους ανθρώπους της Lotus και της Red Bull.Οι
δύο αυτές ομάδες είχαν συζητήσεις με την Παγκόσμια Ομοσπονδία κατά τη διάρκεια του αυστραλιανού GP, ζητώντας περαιτέρω διευκρινήσεις για το σύστημα, το οποίο θεωρούσαν παράνομο επειδή ενεργοποιείται ουσιαστικά από το πάτημα του κουμπιού του DRS από τον οδηγό στο κόκπιτ - και άρα, κατά την άποψή τους, παραβιάζει τον κανονισμό που απαγορεύει στον οδηγό να μεταβάλλει την αεροδυναμική του μονοθεσίου.Ωστόσο η θέση της FIA πάνω στο ζήτημα δεν άλλαξε. Η Ομοσπονδία απεφάνθη ότι το σύστημα της Mercedes W03 λειτουργεί με έναν εντελώς παθητικό, αναφέροντας, επιπλέον, πως δεν υπάρχει κάτι στους κανονισμούς που να απαγορεύει τις συσκευές που ενεργοποιούνται από την κίνηση του DRS.Σύμφωνα με το Autosport, αυτή ήταν η ενημέρωση που είχαν οι ομάδες, μία ημέρα πριν αρχίσει το GP Μαλαισίας.Πλέον, η Mercedes είναι ελεύθερη να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το εν λόγω κόνσεπτ, το οποίο λογικά θα σπεύσουν τώρα να αντιγράψουν οι αντίπαλες ομάδες.Να σημειωθεί ότι η Lotus φερόταν έτοιμη να εφεσιβάλλει τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών του GP Αυστραλίας γύρω από το ζήτημα, κάτι που τελικά δεν έγινε, καθώς η βρετανική ομάδα πείστηκε τελικά να το συζητήσει με την FIA πίσω από κλειστές πόρτες.
Keywords
Τυχαία Θέματα