Τα paddock girls στην Αραγκον

Πάνω που ο Χόρχε Λορένθο είχε πάρει τα πάνω του και μειώσει λίγο τη διαφορά μετά τη νίκη του στο Μιζάνο, ήρθε ο Κέισι Στόνερ στην Αραγκον για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Ο αυστραλός οδήγησε εκπληκτικά όλο το τριήμερο και συνάντησε μικρή αντίσταση στην πορεία του προς το να πάρει την καρό σημαία, κόβοντας τα φτερά του παγκόσμιου πρωταθλητή.Σαφώς και το προβάδισμα των 44 βαθμών που έχει ο Στόνερ δεν είναι τεράστιο, όμως είναι η αγωνιστική του εικόνα αυτή που μας πείθει ότι δεν χάνει φέτος τον τίτλο ο κόσμος να χαλάσει - μια αγωνιστική εικόνα που θυμίζει το 2007 και την κυρίαρχη
σεζόν που είχε τότε με την Ducati.Αλλωστε ο Στόνερ είναι σίγουρα ο πιο γρήγορος αναβάτης του MotoGP αυτή τη στιγμή, αλλά και ανέκαθεν ένας αναβάτης ψυχολογίας: εφόσον έχει μια μοτοσικλέτα στα μέτρα του που του εμπνέει εμπιστοσύνη (όπως συμβαίνει με τη φετινή Honda), τότε μπορεί να βάζει το κεφάλι κάτω και να εξαφανίζεται μπροστά χωρίς να κινδυνεύει από πτώσεις.Τι μπορεί να κάνει ο Λορένθο στους τέσσερις τελευταίους αγώνες για να ανατρέψει τα δεδομένα; Τίποτα άλλο από το να ελπίζει ότι ο αντίπαλός του θα επιστρέψει στα σοβαρά λάθη που δεν έχουμε δει φέτος.Και ένα σχόλιο για τον Βαλεντίνο Ρόσι: είναι πραγματικά κρίμα να βλέπουμε έναν τόσο ικανό αναβάτη να παλεύει με τη μοτοσικλέτα του, και να βγαίνει ηττημένος. Ο Γιατρός δεν μπορεί να οδηγήσει επιθετικά όχι επειδή γέρασε, όπως ισχυρίζονται κάποιοι, αλλά γιατί ταλαιπωρείται από το μπροστινό της Desmosedici, που δεν του δίνει καθόλου καλή αίσθηση στο φρενάρισμα. Το αποτέλεσμα είναι να χάνει πολύτιμο χρόνο στην είσοδο των στροφών και να μην μπορεί να καθυστερεί το σημείο φρεναρίσματος στις μάχες του με άλλους αναβάτες, που υπήρξε πάντα το σήμα-κατατεθέν της οδήγησής του.Η απάντηση στα προβλήματα που ιταλού μπορεί να είναι η μετάβαση από το ανθρακόνημα στο αλουμίνιο ως το υλικό κατασκευής του σασί.Η Ducati χρησιμοποιούσε καφασωτό χάλυβα (steel trellis) μέχρι και το 2008, πριν περάσει στο ανθρακόνημα, όμως για χάρη του Ρόσι ετοιμάζεται να γυρίσει το πλαίσιο στο παραδοσιακό αλουμινένιο deltabox που έχουν εδώ και πολλά χρόνια τα ιαπωνικά εργοστάσια. Το υπάρχον πλάνο είναι το deltabox να μπει στην χιλιάρα του 2012 και οι πρώτες δοκιμές ξεκινούν αύριο (21/9) στην Χερέθ, με τον ίδιο τον Ρόσι να οδηγεί τη μοτοσικλέτα την Παρασκευή.Αρκετά, όμως, με τις τεχνικές λεπτομέρειες, ας περάσουμε στο θέαμα που μόνο τα κορίτσια με τις ομπρέλες μπορούν να προσφέρουν, και το έκαναν για μία ακόμα φορά στην Αραγκον. Καμαρώστε τες!
Keywords
Τυχαία Θέματα