3.1 εκατ. δολάρια τα 30 δευτ. διαφήμισης στο Super Bowl, η διαφήμιση “Back To The Future” της Bud

17:48 2/2/2012 - Πηγή: AutoBlog

Ο τελικός του Super Bowl είναι σίγουρα η ημέρα όπου τα διαφημιστικά τμήματα των καναλιών τρίβουν τα χέρια τους, μιας σύμφωνα με την Nielsen 30 δευτερόλεπτα διαφήμισης ενός αυτοκινήτου κοστίζουν ούτε λίγο ούτε πολύ 3.1 εκατ. δολάρια. Από το 2007 έως το 2011, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξόδεψαν συνολικά 172.2 εκατ. δολάρια, ενώ οι εταιρίες μπύρες 126.9 εκατ. δολάρια. Αναρωτιέσαι ακόμη γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδίδονται σε αυτή την μάχη για το ποια θα βγάλει την καλύτερη διαφήμιση; Δες και την φετινή διαφήμιση της Bud όπου φέρνει τις ταινίες “Back To The Future” στο προσκήνιο.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα