5 supercars που έπρεπε να είχαν πετύχει

Αν σας ρωτήσω ποιο είναι το top 5 των αγαπημένων σας supercars, όλοι έχετε πάνω κάτω μία ιδέα για το ποια μπορεί να είναι αυτά. Είναι άλλωστε ένα από τα πιο βασικά θέματα συζήτησης σε παρέες petrolheads και πηγή διαφωνιών και αντεγκλήσεων εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Οι ιταλόφιλοι θα κοιτάξουν απευθείας προς Ferrari, Lamborghini και πιο πρόσφατα

Pagani μεριά και θα θυμηθούν Ferrari 250 GTO, F40, Lamborghini Miura και ποιος ξέρει τι άλλο. Οι γερμανόφιλοι καθώς δεν έχουν και πολλές επιλογές θα στραφούν αναγκαστικά στην Porsche με την 959 και κάποιοι πιο αιρετικοί σε BMW και Mercedes Benz αφού θα θυμηθούν την θρυλική M1 ή ένα από τα δημιουργήματα της AMG. Αυτοί που θαυμάζουν οχήματα από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου θα αναφερθούν σε NSX, RX-7, Supra και GTR ακόμα και αν αυτά είναι περισσότερο sports cars παρά supercars. Τέλος πάντων, η λίστα με τα καλύτερα ή αγαπημένα supercars όλων των εποχών είναι κάτι με το οποίο όλοι, λίγο ή πολύ, έχουμε ασχοληθεί.

Αν σας ρωτήσω όμως ποια είναι τα πιο απογοητευτικά supercars; Πριν απαντήσετε να εξηγηθώ. Όταν λέω απογοητευτικά δεν εννοώ τα τραγικά, τα κακά, τα «ο-χριστός-και-η-παναγία-ακόμα-και-να-μου-το-χαρίζανε-θα-το-πέταγα» supercars. Εννοώ αυτά που είχανε τις δυνατότητες, αυτά που θα μπορούσανε να είχανε γράψει ιστορία αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφεραν. Είτε γιατί οι συγκυρίες ήταν άσχημες, είτε γιατί δεν πληρούσαν όλες τις προϋποθέσεις για να είναι πραγματικά θρυλικά. Λοιπόν; Ποια είναι η απάντησή σας; Σκεφτείτε το λίγο όσο σας δίνω την δική μου λίστα. 5 supercars που πραγματικά πολύ θα ήθελα να τα δω να πετυχαίνουν…

Lister Storm

 

Η Lister, ξεκίνησε ως George Lister and Sons πίσω στο μακρινό 1954 αλλά πήρε τη μορφή με την οποία έγινε γνωστή το 1986 οπότε και μετονομάστηκε σε Lister Cars Ltd. Στην αρχή η κύρια ασχολία της Lister Cars ήταν η βελτίωση Jaguars και ιδιαίτερα των XJS. Βλέπετε ήδη από το 1983, η Jaguar είχε εμπιστευτεί τη Lister να αναπτύξει την αγωνιστική έκδοση του V12 των 5,3 λίτρων που βασιζόταν στον κινητήρα που χρησιμοποιούνταν στην XJS και η Lister δεν την απογοήτευσε. Όμως η Lister δεν αρκέστηκε στο να είναι απλά ένας βελτιωτής Jaguar και το 1991, πάρθηκε η απόφαση να κάνει το δικό της αμάξι. Το αμάξι, που ονομάστηκε Storm ολοκληρώθηκε το 1993 και για την εποχή του ήταν το κάτι άλλο! Σε αντίθεση με πολλούς που έκαναν το ίδιο πράγμα, ο Laurence Pearce δεν ακολούθησε την πεπατημένη, να κάνει ένα αγωνιστικό για τον δρόμο. Έτσι το Storm ήταν ένα τετραθέσιο κουπέ, με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και τεχνολογία που ζήλευαν πολλοί στην εποχή του.

Πρώτα απ’ όλα, το chassis, τύπου monocoque ήταν κατασκευασμένο από ελαφρύ αλουμίνιο. Η οροφή ήταν από carbon, οι προφυλακτήρες από ένα μείγμα carbon-kevlar και όλα τα υπόλοιπα panels από αλουμίνιο. Και αν η εμφάνιση αντικειμενικά δεν είναι και το πιο δυνατό του σημείο, όλα τα υπόλοιπα ήταν σε κορυφαίο επίπεδο. Η ανάρτηση ήταν σχεδιασμένη για μέγιστη διαδρομή αλλά ελάχιστες κλίσεις, πράγμα καθόλου εύκολο. Τα φρένα

Keywords
Τυχαία Θέματα