Classic JDM 3

Εντάξει, σας υπόσχομαι ότι αυτό είναι το τελευταίο κεφάλαιο της «τρέλας με τα γιαπωνέζικα 70ies». Δεν ξέρω τι έχω πάθει. Ίσως να είναι το γεγονός ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι απλά σε κατασκευή και έχουν είτε αναπαλαιωθεί είτε συντηρηθεί άριστα. Ίσως να είναι η απλά ότι φαίνονται «κακά», απειλητικά, σαν να είναι έτοιμα για καυγά! Πάντως κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει ότι πρόκειται για ιστορικά αυτοκίνητα με χαρακτήρα που ακόμα και σήμερα με μερικές αλλαγές/βελτιώσεις στέκονται άνετα απέναντι στους «απογόνους» τους.

Στις φωτογραφίες βλέπετε μία RA21 Celica με το προσωνύμιο Daruma

(λατρεύω τα αμάξια με ψευδώνυμα). Εξωτερικά μπορεί να μην σε προϊδεάζει για πολλά αφού είναι μεν προσεγμένη αλλά όχι στο επίπεδο άλλων “show room” αυτοκινήτων. Όμως δύο πράγματα προδίδουν τον πραγματικό χαρακτήρα αυτής της Celica: το ένα είναι το εσωτερικό της. Δεν το λες και stock. Πολλά όργανα, κάποια αναλογικά, κάποια άλλα ψηφιακά, δίπλα στο χειρόφρενο είναι ο ρυθμιστής κατανομής πέδησης και δίπλα στον λεβιέ ταχυτήτων –που ούτε αυτός είναι εργοστασιακός οπότε ψυλλιάζεσαι κάτι- είναι ένα laptop! Τι δουλειά έχει ένα laptop στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου από την δεκαετία του ’70; Θα καταλάβετε μόλις προχωρήσω στο δεύτερο σημάδι.

Αν ρίξεις μια ματιά στο engine bay και είσαι γνώστης του αντικειμένου τότε απλά ξέρεις! Εγώ δεν ήξερα αλλά έψαξα και έμαθα. Κάτω από το καπό λοιπόν βρίσκεται ένα αγωνιστικός κινητήρας της Toyota με κωδικό 152E. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιήθηκαν από την Toyota για να κινούν τις Celica που αγωνίζονταν σε rally. Αυτό που κάνει αυτόν τον συγκεκριμένο κινητήρα ακόμα πιο ενδιαφέρων είναι ότι πρόκειται για μία έκδοση που κινούσε την Group 4 εκδοχή της Celica. Με τέσσερις κυλίνδρους, 89

Keywords
Τυχαία Θέματα