GP Γερμανίας 2014 – Πρόλογος
Ο δέκατος αγώνας του πρωταθλήματος Formula 1 2014, θα πραγματοποιηθεί στην πίστα του Hockenheim στη Γερμανία. Η σημερινή χάραξη των 4,57 km, που χρησιμοποιείται από το 2002 και έπειτα, δεν θυμίζει την παλαιά πίστα φόβητρο των μεγάλων ευθειών και ταχυτήτων, με το δημιούργημα του Hermann Tilke να μην διατηρεί τον χαρακτήρα του παρελθόντος. Πάραυτα, οι Γερμανοί φίλαθλοι γεμίζουν τις κερκίδες σε κάθε αγώνα, με το Hockenheim και το Nurburgring
Πλέον, η διαδρομή απαιτεί μέτρια προς υψηλή κάθετη δύναμη, αφού το τελευταίο χρονομετρημένο κομμάτι, το περίφημο στάδιο, διαθέτει 7 από τις συνολικά 17 στροφές της πίστας και παίζει μεγάλο ρόλο στην επίτευξη ενός γρήγορου γύρου, και κατ’ επέκταση στον αγώνα, αφού οι οδηγοί θα περάσουν συνολικά 67 φορές από εκεί.
Οι στροφές υψηλής ταχύτητας είναι λίγες, με τη μηχανική πρόσφυση να είναι υψίστης σημασίας, καθώς το Hockenheimring χαρακτηρίζεται ως μια πίστα stop-and-go. Οι υψηλές τελικές ταχύτητες που θα φτάσουν τα μονοθέσια στο πρώτο κομμάτι, σημαίνει πως θα υπάρχουν και αρκετά δυνατά φρεναρίσματα, που θα μεγαλώσουν την αναγκαιότητα σωστής λειτουργίας του συστήματος brake-by-wire, αλλά και του σωστού “ζυγίσματος” του μονοθεσίου, που θα εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό.
Μια από τις δυσκολότερες στροφές είναι η Nordkurve, η πρώτη της πίστας, όπου τα μονοθέσια περνούν με τέταρτη ταχύτητα και πάνω από 200 χλμ/ώρα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει και η στάση που θα κρατήσει ο Charlie Whiting και οι αγωνοδίκες γύρω από τα όρια της πίστας, αφού οι πιλότοι πολύ συχνά ξεπερνούν τις άσπρες γραμμές στη συγκεκριμένη στροφή, αποκομίζοντας πλεονέκτημα.
Grands Prix: 33
Πολυνίκης οδηγός: 4 M.Schumacher
Πολυνίκης ομάδα: 11 Ferrari
Ταχύτερος γύρος: 1:13.780 – K.Raikkonen, McLaren (2004)
Από τους σημερινούς πιλότους του grid, πολυνίκης είναι ο Fernando Alonso με 3 καρό σημαίες, αν και αυτή του 2010 που ήρθε με team-orders επί του Felipe Massa, μάλλον θα θέλει να την ξεχάσει. Από τους υπόλοιπους, μόνο ο Lewis Hamilton έχει βρεθεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, το 2008. Στο τελευταίο Grand Prix που έγινε στην πίστα, το 2012, ο Ισπανός πήρε την πρώτη θέση, εκκινώντας μάλιστα από την pole position.
ΈτοςΝικητήςΟμάδα-ΚινητήραςPole PositionΟμάδα-Κινητήρας2012F.AlonsoFerrariF.AlonsoFerrari2010F.AlonsoFerrariS.VettelRed Bull-Renault2008L.HamiltonMcLaren-MercedesL.HamiltonMcLaren-Mercedes2006M.SchumacherFerrariK.RaikkonenMcLaren-Mercedes2005F.AlonsoRenaultK.RaikkonenMcLaren-Mercedes2004M.SchumacherFerrariM.SchumacherFerrari2003J.P.MontoyaWilliams-BMWJ.P.MontoyaWilliams-BMW2002M.SchumacherFerrariM.SchumacherFerrariΣύμφωνα με την προσφιλή τακτική της F1, θα υπάρχουν δυο ζώνες DRS που θα βοηθούν τα προσπεράσματα. Η πρώτη θα βρίσκεται στη μικρή ευθεία ανάμεσα στις στροφές 1 και 2, με ανίχνευση πριν την 1, και η δεύτερη στη μεγάλη ευθεία της πίστας, και σημείο ανίχνευσης στην αρχή αυτής, στην έξοδο της στροφής 4.
Η τριβή της ασφάλτου είναι χαμηλή, με την επιφάνειά της να είναι λεία και να παρέχει μέτρια επίπεδα πρόσφυσης. Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την έλλειψη γρήγορων στροφών, δεν ταλαιπωρούν ιδιαίτερα τα ελαστικά. Έτσι, μετά την συντηρητική επιλογή της Pirelli για το Βρετανικό Grand Prix, ο αποκλειστικός προμηθευτής της Formula 1 θα φέρει στη Γερμανία τις δυο πιο μαλακές γόμες της, την μαλακή (κίτρινο χρώμα) και την πολύ μαλακή (κόκκινο χρώμα).
Τα ασημένια βέλη της Mercedes, θα θέλουν όσο τίποτε τη νίκη στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας και ειδικά ο νεόνυμφος Nico Rosberg, που είδε να χάνει τη νίκη και τη μεγάλη βαθμολογική διαφορά στο πρωτάθλημα, μετά από πρόβλημα στο κιβώτιο της W05 στη Βρετανία.
Το πρόγραμμα του αγώνα:
ΔιαδικασίαΗμέραΏρα ΕλλάδοςΕλεύθερες δοκιμές 1Παρασκευή11:00Ελεύθερες δοκιμές 2Παρασκευή15:00Ελεύθερες δοκιμές 3Σάββατο12:00ΚατατακτήριεςΣάββατο15:00ΑγώναςΚυριακή15:00Bonus: Δες την προσπάθεια του Piquet να ρίξει γύρο στο Salazar, να καταλήγει σε αγώνα πυγμαχίας…
… την πρώτη νίκη του Barrichello στη Formula 1…
…το ατύχημα των Burti και Schumacher στην εκκίνηση του αγώνα το 2001…
… και την εκπληκτική μάχη Montoya-Raikkonen το 2002.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Toyota
- Το τηλεκοντρόλ των κλεφτών - Ξεκλειδώνουν τα ιμομπιλάιζερ και αρπάζουν πολυτελή ΙΧ
- Νέα ειδική σειρά Alfa Romeo Giulietta QV Line
- Mικρή Panamera το 2019
- Mitsubishi Attrage
- Το γρηγορότερο roadster στην ιστορία της Aston Martin
- Μαθήματα οδήγησης από έναν θρύλο
- Αυτά είναι τα νέα Smart ForTwo και ForFour
- GP Γερμανίας 2014 – Πρόλογος
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AutoBlog
- Τελευταία Νέα AutoBlog
- GP Γερμανίας 2014 – Πρόλογος
- Spy Photos: BMW 1-Series facelift
- Αυτά είναι τα νέα Smart ForTwo και ForFour
- Διόδια ανά χιλιόμετρο από τα τέλη του 2015
- Aston Martin V12 Vantage S Roadster
- Πανελλήνια παρουσίαση του νέου Nissan X-Trail και του Juke facelift
- Η Rolls-Royce έβγαλε τελικά ένα ηλεκτρικό όχημα
- Το ανανεωμένο Toyota Sienna θα παρουσιαστεί την Πέμπτη
- Το νέο Skoda Superb διαθέσιμο και σε plug-in έκδοση
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Mitsubishi Attrage
- Mitsubishi Attrage
- Το γρηγορότερο roadster στην ιστορία της Aston Martin
- Το τηλεκοντρόλ των κλεφτών - Ξεκλειδώνουν τα ιμομπιλάιζερ και αρπάζουν πολυτελή ΙΧ
- Toyota
- Mικρή Panamera το 2019
- Μαθήματα οδήγησης από έναν θρύλο
- Νέα ειδική σειρά Alfa Romeo Giulietta QV Line
- Video: Supra βάζει φωτιά στο δρόμο. Κυριολεκτικά...