H BMW πιστεύει ότι με την X4 θα διευρύνει το πελατειακό της κοινό

Σύμφωνα με τον Ian Robertson, επικεφαλή πωλήσεων της BMW, η νέα X4 θα βοηθήσει ώστε να διευρυνθεί το πελατειακό κοινό της εταιρίας του. Η X4 έχει κωδική ονομασία F26 και θα βασίζεται πάνω στο σασί της X3, έχοντας ωστόσο έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής. Θα κοστίζει λιγότερο από την X5 και θα έχει μήκος 4,65 μέτρα, έχοντας παρόμοιες διαστάσεις με την X3. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει στιλιστικές επιρροές από την Χ6 και θα τεθεί αντιμέτωπο από τα Porsche

Cajun και Range Rover Evoque.

Λόγω του σχεδιασμού της, ο Robertson θεωρεί ότι θα προσελκύσει νέο κοινό, όπως συνέβη και όταν είχαν παρουσιάσει για πρώτη φορά την X6. Η παραγωγή της θα ξεκινήσει το 2014 και θα γίνεται στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg στη Νότια Καρολίνα. Για τον λόγο αυτό, οι Βαυαροί θα αυξήσουν τη παραγωγή του εργοστασίου από τις 300.000 στις 350.000 μονάδες ετησίως. Στο εργοστάσιο αυτό η BMW κατασκευάζει τα X3, X5 και X6, ενώ η X1 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας στη Γερμανία, καθώς και στο εργοστάσιο της BMW στη Κίνα.

Μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με μια γκάμα έξι τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, παρόμοιων με αυτούς της X3, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 3 κιβωτίων (6τάχυτο μηχανικό, 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη αλλά και με το νέο 8-τάχυτο Steptronic).

Η έκδοση M θα τοποθετηθεί απέναντι από την Porsche Macan Turbo και στιλιστικά θα διαθέτει επιθετικό bodykit και οροφή κατασκευασμένη από CFRP. Μηχανικά θα φορά τον εξακύλινδρο κινητήρα που θα φορούν και οι νέες M3 και M4, απόδοσης 415 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο M-DCT, το οποίο θα στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Θα διαθέτει ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, σπορ αναρτήσεις και πίσω άξονα με σύστημα torque-vectoring.

[Πηγή: Autonews]

Keywords
Τυχαία Θέματα