Marussia MR01

22:05 5/3/2012 - Πηγή: AutoBlog

Παρόλο που πλησιάσουμε στον πρώτο αγώνα της σεζόν, στις 18 Μαρτίου, συνεχίζουμε να βλέπουμε νέα μονοθέσια, καθώς η Marussia (πρώην Virgin Racing) μάς παρουσίασε το νέο της “όπλο” για το 2012, την MR01. Η ρωσική ομάδα κατασκευάσει το τρίτο της μονοθέσιο για τη Formula 1, έπειτα από τις VR-01 και MVR-02, ελπίζοντας ότι θα μπορέσει να ξεκολλήσει από την τελευταία θέση του βαθμολογικού πίνακα, στην

οποία βρίσκεται από την είσοδό της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα του πλανήτη. Για να πάρει, όμως, μέρος στο πρώτο Grand Prix της σεζόν, θα πρέπει να περάσει ακόμα ένα crash test.

Αν και ξέρω ότι οι τεχνικές αλλαγές της MR01 δεν προκαλούν ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε πολλούς, αξίζει ν’ αφιερώσουμε μερικές γραμμές. Κατ’ αρχάς, όπως μας είχε πληροφορήσει η Marussia, το ρύγχος δε θα έχει το χαρακτηριστικό φετινό “σκαλοπατάκι” που έχουμε δει σε όλα τα μονοθέσια, πέραν την MP4-27, αλλά υπάρχει παρόμοια σχεδιαστική φιλοσοφία με αυτή της McLaren. Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει επιρροή της βρετανικής ομάδα στη Marussia, αφού υπάρχει τεχνική συνεργασία μεταξύ τους.

Επίσης, αυτό που μπορούμε να διακρίνουμε, είναι ότι η εμπρός πτέρυγα είναι ανασχεδιασμένη, ενώ η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας push-rod. Τα pod wings είναι, επίσης, νέα, τα οποία έχουν μικρότερο φάρδος, με τον “κυματισμό” να είναι κι αυτός διαφορετικός σε σχέση πέρυσι. Τα barge boards φαίνονται να έχουν ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό, όπως και τα στηρίγματα των καθρεφτών, που έχουν λίγο μικρότερο μήκος.

Οι εισαγωγές αέρα για τα ψυγεία είναι, πλέον, τρίγωνες, και όχι τετράγωνες, και το μέγεθός τους είναι μικρότερο. Το κάλυμμα του κινητήρα (Cosworth CA2012) είναι ίδιο με το περσινό, αν εξαιρέσουμε την τριγωνική εισαγωγή αέρα για την ψύξη του, πάνω από το κεφάλι του οδηγού.

Το πίσω μέρος είναι, εμφανώς, πιο λεπτό, τη στιγμή που μπορούμε να διακρίνουμε ότι η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, σε αντίθεση με πέρυσι, όπου η Virgin ήταν μία από τις τρεις ομάδες (μαζί με τις Ferrari και HRT) που ήταν push-rod γεωμετρίας. Τα πτερύγια της πίσω πτέρυγας είναι ίδια μ’ αυτά της VR-01, όμως βλέπουμε ότι τα πλευρικά τοιχώματα είναι διαφορετικά. Εννοείται πως οι εξατμίσεις είναι σύμφωνες με τους νέους κανονισμούς του 2012.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αλλαγμένος είναι και ο χρωματισμός του μονοθεσίου. Οι επίσημοι οδηγοί της Marussia για φέτος είναι ο Γερμανός Timo Glock και ο Γάλλος Charlies Pic. Δηλώσεις μπορείς να βρεις στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί.
Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα