Nissan Skyline GT-R: Η ιστορία ενός θρύλου – Μέρος 3ο

Σας είχα αφήσει την τελευταία φορά που πιάσαμε την ιστορία του GT-R με την δήλωση ότι δεν θα υπάρξει αφιέρωμα στο R35. Αυτό είχε γίνει γιατί ήθελα να κάνω το επόμενο άρθρο όταν η Nissan αποφάσιζε να βγάλει τον αντικαταστάτη ή τουλάχιστον έκανε κάποια ανακοίνωση, ώστε να δούμε τι αλλάζει από τη μία γενιά στην άλλη, όπως άλλωστε είχε γίνει και με τα άλλα δύο αφιερώματα στην ιστορία της σειράς. Όμως τα δεδομένα άλλαξαν αφού τα τελευταία δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το R36 θα βγει το 2018 (και αν)… Μέχρι το 2018 ποιος ζει ποιος πεθαίνει, ότι

μπορείς να κάνεις σήμερα μην το αφήνεις για αύριο και άλλα διαμαντάκια σοφίας από τον λαό, οπότε ορίστε, για την δική σας ευχαρίστηση, το R35.

Τι να γράψω όμως για ένα αυτοκίνητο για το οποίο έχουν γραφτεί τα πάντα; Από πού να ξεκινήσω, που να πάω και που να τελειώσω; Ok, θα αναφερθούμε στις αλλαγές που έγιναν από το R34 στο R35, θα αναλύσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά που το κάνουν τόσο ξεχωριστό, θα σας βάλω μέχρι και videάκια να δείτε να φχαριστηθείτε, όμως το GT-R δεν είναι μόνο οι αριθμοί. Το GT-R είναι τεχνολογία, είναι μηχανική και ηλεκτρονικά να δουλεύουν σε απόλυτη αρμονία, είναι εμμονή στη λεπτομέρεια… Στην τελική, όσο υπερβολικό και βαρύγδουπο και αν ακούγεται, το GT-R είναι φιλοσοφία! Και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος καλύτερος να εκφράσει αυτή τη φιλοσοφία από τον «πατέρα» του R35, τον μέγα Kazutoshi Mizuno:

Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν το δικαίωμα να ευχαριστηθούν ένα supercar και τις επιδόσεις του. Πριν (το GT-R), το supercar ήταν μία κλειστή αγορά. Εγώ ήθελα να την ανοίξω. Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, προσιτή δύναμη. Μπορείς να οδηγήσεις το αμάξι μου –το R35- με 300km/h με την γυναίκα σου. Πριν το GT-R, αυτό ήταν όνειρο. Μετά το GT-R, αυτό το όνειρο έγινε πραγματικότητα.

Πριν ακόμα σταματήσει η παραγωγή του R34, το 2001, η Nissan είχε παρουσιάσει στην έκθεση αυτοκινήτου στο Tokyo μία εκδοχή του πώς θα ήταν το Skyline GT-R του 21ου αιώνα. Ήταν μία περίοδος που οι συζητήσεις όσον αφορά στο μέλλον του μοντέλου έδιναν και έπαιρναν στον κόσμο του αυτοκινήτου. Δεν ήταν σίγουρο ακόμα το αν η Nissan θα συνέχιζε την παράδοση του GT-R πόσο μάλλον το αν θα είχε το ίδιο όνομα, τον ίδιο κινητήρα κ.ά. Το GT-R Concept του 2001 λοιπόν, έδωσε μία ιδέα στον κόσμο και έβαλε ξανά φωτιά στα fora. Το design ήταν ευχάριστο αλλά όχι ιδιαίτερα τολμηρό. Έδινε βάρος στο αυξημένο πλάτος και το μειωμένο ύψος του αυτοκινήτου, την γραμμή της οροφής που κατέβαινε μέχρι το πορτ-μπαγκάζ και τα μικρά παράθυρα, συνέπεια της κύριας γραμμής του concept που ήταν αρκετά ψηλά. Σημαντικό ρόλο έπαιζαν επίσης τα ελαφριά υλικά όπως τα ανθρακονήματα και το αλουμίνιο. Ήταν επίσης η πρώτη φορά που ακούστηκε από επίσημα χείλια ότι υπάρχει η σκέψη για άνοιγμα και σε άλλες αγορές… Έπρεπε να περιμένουμε μέχρι το 2005 όμως για περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Πιο συγκεκριμένα, στην έκθεση του Tokyo και πάλι, το 2005, όταν η Nissan παρουσίασε το GTR Promo Concept ή αν θέλετε το πώς θα είναι τελικά το GT-R όταν βγει στην παραγωγή το

Keywords
Τυχαία Θέματα