Renault Megane 275 Trophy-R vs Honda Civic Type R σε δυνατή κόντρα στη πίστα

Το Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R για κάποιο διάστημα ήταν το ταχύτερο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο στο Nürburgring, μιας και έχει καταφέρει να σημειώσει χρόνο 7:54.36 στη διάσημη Γερμανική πίστα, προτού το Type R του το πάρει. και στο τελευταίο video που βρετανικού Evo βλέπουμε τα δύο γρηγορότερα μπροστοκίνητα hot hatches να διασταυρώνουν τα ξίφη τους στο Βedford Αutodrome.

Να θυμίσω ότι το Megane ζυγίζει 100 ολόκληρα

κιλά λιγότερο και φορά τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 275 ίππων με 360 Nm ροπής, διαθέτει το Cup Chassis, μπλοκέ διαφορικό, σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins και τα ημι-σλικ Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά, ειδικά προσαρμοσμένα για το αυτοκίνητο.

Δεν διαθέτει πίσω καθίσματα, ενώ μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο monocoque Recaro Pôle Position καθίσματα από πολυκαρβονικό υλικό, τα οποία προσφέρουν 42 κιλά εξοικονόμηση βάρους. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, με ένα δίχτυ συγκράτησης και ασφαλείας να προστατεύει τους επιβάτες από τη μετακίνηση των αποσκευών. Επίσης η νέα μικρότερη μπαταρία ιόντων-λιθίου αφαιρεί 16 κιλά από το αυτοκίνητο, με τους αλουμινένιους δίσκους 350×28 mm της Brembo (-3 κιλά) να φρενάρουν το αυτοκίνητο με ασφάλεια και τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, βρίσκονται στο πακέτο Record Kit το οποίο βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Από την άλλη, το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο αυτοκίνητο στο Nurburgring είναι το ιαπωνικό αυτοκίνητο, καθώς έχει γράψει χρόνο 7 λεπτών, 50 δευτερολέπτων και 63 δεκάτων. Το αυτοκίνητο διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, lip spoiler, μαύρη γρίλια, νέο πίσω προφυλακτήρα, διαχύτη, μεγάλη πίσω αεροτομή και πλαϊνές ποδιές. Οι ζάντες του είναι διαστάσεων 19″ με ελαστικά 235/35 που διαθέτουν ειδική σύνθεση. Τα μπροστά φρένα του Civic Type R είναι της Brembo με διάτρητους δίσκους 350 mm και τετραπίστονες δαγκάνες.

Κίνηση παίρνει από έναν 2,0-λιτρο turbo VTEC κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, που αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. με τον κόφτη να είναι στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας, συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο ενώ η ισχύς, περνά στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα, αφού πρώτα περάσει από το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 5.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του, είναι 270 km/h. Περισσότερες πληροφορίες για το ιαπωνικό “όπλο” μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Keywords
Τυχαία Θέματα