Test Drive: Δοκιμάζουμε πρώτοι το ανανεωμένο Suzuki Swift 1.3 DDiS

Όταν πριν εννέα μήνες είχα στα χέρια μου το Suzuki Swift, ποτέ δε περίμενα ότι θα με κέρδιζε τόσο γρήγορα ένα αυτοκίνητο με τον συνολικό του χαρακτήρα. Η απήχηση και η επιτυχία του στο ελληνικό, και όχι μόνο, κοινό επισφραγίζεται, μεταξύ άλλων, τόσο από τη πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα του προηγούμενου review μας, όσο κυρίως από την δειλή αλλά σταθερή παρουσία του Swift και της Suzuki στο top 10

των μοντέλων και εταιριών σε θέμα πωλήσεων στην ελληνική αγορά.

To Swift, όπως το ξέρουμε στη τελευταία του εμφάνιση παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2010, με την επίσημη πρώτη εμφάνιση του να την κάνει στην έκθεση του Παρισιού τον ίδιο χρόνο. Ως είθισται απ’όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο μέσο του κύκλου ζωής του κάθε μοντέλου παρουσιάζουν το γνωστό facelift με τις κύριες αλλαγές να παρουσιάζονται με χειρουργική ακρίβεια “αλά” nip/tuck στους προφυλακτήρες, στα φωτιστικά σώματα και σε άλλες μη εμφανείς στο απλό μάτι μικροαλλαγές.

Το Swift δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στο κανόνα και το περασμένο καλοκαίρι η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το ελαφρώς ανανεωμένο Swift, όπου για πρώτη φορά το είδαμε από κοντά στη περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης.

Στα συν

Value for moneyΕκπληκτικός κινητήραςΚατανάλωσηΧώροι εμπρόςΔυναμικό οδηγικό στήσιμοΦρέναΕξοπλισμόςΑπαλλαγή από τέλη κυκλοφορίαςΠρακτικότητα/ευχρηστίαΠοιότητα κύλισης

Στα μείον

Χώροι πίσωΉχος πετρελαιοκινητήραΜικρός χώρος αποσκευώνΟυδέτερος σχεδιασμόςΜαύρα πλαστικά εσωτερικού

Το αυτοκίνητο

Η Suzuki θέλοντας να συνεχίσει την εκπληκτική πορεία των 3 και πλέον εκατ. πωλήσεων του μικρού της αυτοκινήτου της, διατηρεί αυτούσιο το σχήμα του και επεμβαίνει απλά σε αυτά που περιμένεις να δεις από ένα facelift για να κρατήσει φρέσκο το ενδιαφέρον του κοινού.

Η πρώτη και εμφανέστατη αλλαγή είναι η προσθήκη LED φωτιστικών ημέρας σχήματος “L” στον εμπρός προφυλακτήρα και στη θέση που βρίσκονται οι προβολείς ομίχλης. Συνεχίζοντας, υπάρχει ένας ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με περισσότερες ακμές στο κάτω μέρος του, όπου αγκαλιάζει και την καινούρια γρίλια. Τέλος, οι στιλιστικές αλλαγές κλείνουν με τους νέους πλαϊνούς καθρέπτες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος με ενσωματωμένα φλας, νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου και το τρίτο φως φρένων με LED λυχνίες. Όλα τα άλλα είναι ίδια και απαράλλαχτα όπως τα ξέραμε από την πρώτη μας επαφή.

Η παραγωγή του συνεχίζει να γίνεται στο εργοστάσιο Magyar στην πόλη Esztergom της Ουγγαρίας η οποία βρίσκεται 60 χλμ βορειότερα της Βουδαπέστης, όπου συναρμολογούνται και άλλα αυτοκίνητα της εταιρίας και των “συνεταιρικών” εταιριών με την ιαπωνική εταιρία.

Στα χέρια μας τη προηγούμενη εβδομάδα είχαμε ακριβώς το ίδιο μηχανικό σύνολο με αυτό της πρώτης δοκιμής, που δεν είναι άλλο από τον εξαιρετικό 1.300άρι diesel της οικογένειας Multijet του Gruppo Fiat, προερχόμενο από το εργοστάσιο της Fiat Powertrain Technologies στο Bielsko-Biala της Πολωνίας. To “βιογραφικό” του συγκεκριμένου κινητήρα είναι αρκετά πλούσιο καθώς στη συγκεκριμένη έκδοση το 2005 αναδείχθηκε “Διεθνής Κινητήρας της Χρονίας” στη κατηγορία κινητήρα χωρητικότητας από 1 εως 1,4-λίτρα. Ενώ σε διάφορες εκδοχές του έχει φορεθεί σε πάνω από 33 μοντέλα της Alfa Romeo, Chevrolet, Fiat, Ford, Lancia, Opel, Suzuki και Tata, ενώ έχουν κατασκευαστεί πάνω από 5 εκ. μονάδες του. Ο συγκεκριμένος 1.248 κ.εκ τετρακύλινδρος turbo πετρελαιοκινητήρας, με κωδική ονομασία D13A, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή στον κόσμο της τεχνολογίας MultiJet, εξέλιξη του συστήματος Common Rail που ανέπτυξε ο όμιλος Fiat το 1997, και στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής φοράει τούρμπο σταθερής γεωμετρίας, σχέση συμπίεσης 16.8 και αποδίδει 75 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή του φτάνει τα 190 Nm με τη μέγιστη τιμή να επιτυγχάνεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.

Από θέμα κατανάλωσης με τη προσθήκη του συστήματος Start/Stop το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι μειώθηκε στα 3,8 λίτρα/100χλμ, με τη πραγματικότητα υπό φυσιολογικό στυλ οδήγησης να μην υπερβαίνει ποτέ τα 5 λίτρα/100 χλμ. Έχοντας όμως τη πολυτέλεια της πολλαπλής προγενέστερης εμπειρίας του συγκεκριμένου κινητήρα αλλά και του εξαιρετικού πλαισίου του Swift, ακόμα και όταν φαντασιώνεσαι ότι οδηγείς τη Sport έκδοση και πιέζοντας πολύ το μοτέρ δε θα δεις κατανάλωση πάνω από τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. Με το 42άρη ρεζερβουάρ του και με το cruise control κολλημένο στα περισσότερα σημεία στα 120 χλμ/ώρα, οριακά καλύπτεις την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πίσω, αφού στον ανοιχτό δρόμο με άλλα δύο άτομα η κατανάλωση είναι στα 5,1 λίτρα/100 χλμ.

Το ενθαρρυντικό νέο όμως είναι ότι σε συνεργασία με το Start/Stop σύστημα οι εκπομπές CO2 έχουν πέσει κάτω από το όριο των 100 γρ/χλμ, 98 για την ακρίβεια, και έτσι πλέον δεν χρειάζεται να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας, γλυτώνοντας τα €98 που έπρεπε να δώσεις με το προ facelift μοντέλο. Φυσικά, μπορεί να κινείται ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο αφού παράλληλα πληροί και τις εκπομπές ρύπων του Euro 5.

Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του είναι τα γνωστά, κάτι που σημαίνει ότι στις κρύες εκκινήσεις έχει αρκετά τραχύ ήχο που εισέρχεται εύκολα στη καμπίνα, όταν όμως ζεσταθεί είναι σχεδόν αμελητέος. Επίσης, όταν περάσει τις 1.800 σ.α.λ. ζωντανεύει απότομα και στις τρεις πρώτες σχέσεις του πεντατάχυτου κιβωτίου και με σταθερό γκάζι νιώθεις χαρακτηριστικά ένα “ευχάριστο” κλώτσημα. Οι επιδόσεις του, δε, μόνο από απογοητευτικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν, μιας και για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, τα 12,7 δευτ. που χρειάζονται για το 0-100 χλμ/ώρα και τα εύκολα 175 χλμ/ώρα που έχει για τελική, κάθε άλλο παρά λίγα είναι. Κατα τ’άλλα οι διαστάσεις του παραμένουν αμετάβλητες και έχει μήκος 3.850 χλστ., 1.695 χλστ. πλάτος και 1.510 χλστ. ύψος, με το απόβαρο του αυτοκινήτου είναι κατά 65 κιλά πάνω από ένα τόνο και η απόσταση από το έδαφος τα 14 εκ.

Περνώντας στο εσωτερικό το μόνο που διαφέρει με το παρελθόν είναι οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί των υφασμάτων των καθισμάτων. Έτσι, ο μοντέρνος σχεδιασμός παραμένει, ενώ η στιβαρότητα του ταμπλό και τα σκληρά μεν, αλλά καθόλου ψεύτικα σε αίσθηση πλαστικά, συνθέτουν μια πολύ όμορφη εικόνα. Σίγουρα θα ήθελα λίγο παραπάνω ζωντάνια, καθώς ο σκουρόχρωμος διάκοσμος το σοβαρεύει αρκετά, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου. Σε γενικές γραμμές είναι ένα πλήρες εσωτερικό χωρίς προβλήματα εργονομίας, με τα πάντα να βρίσκονται στη σωστή θέση. Παρόλο τη προγενέστερη εμπειρία το αρκετά μικρό κουμπί για τα αλάρμ θέλει προσπάθεια για να το πετύχεις στα γρήγορα.

Το μενού του ενσωματωμένου ηχοσύστηματος απαιτεί κάποια λεπτά εξάσκησης, αλλά με τα χειριστήρια του τιμονιού όλα γίνονται πιο εύκολα. Οι χώροι αποθήκευσης συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν και βρίσκονται παντού, κάνοντας την καθημερινή συμβίωση πανεύκολη, αλλά και συνάμα προβληματική γιατί μπορεί να ξεχάσεις που έχεις αφήσει τα πράγματα σου. Με ύψος 1.92 ο χώρος πάνω από το κεφάλι μου, ήταν με ευκολία 10 πόντοι δημιουργώντας ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον οδήγησης και συμβίωσης στις δύσκολες αστικές μετακινήσεις. Η θέση οδήγησης βρίσκεται εύκολα, καθώς το κάθισμα ρυθμίζεται και ύψος, με τη πλευρική στήριξη να θεωρείται επαρκής, ενώ το εξαιρετικό σε αφή δερμάτινο τιμόνι εκτός του πάνω-κάτω ρυθμίζεται και μέσα-έξω. Η ορατότητα του είναι πολύ καλή, προς το πλάι και και προς τα πίσω, αφού οι μεσαίες και πίσω κολόνες κρύβουν όσο το δυνατόν λιγότερες γωνίες χωρίς να δημιουργούν προβλήματα στο παρκάρισμα, ενώ βοηθάνε και οι τεράστιοι εξωτερικοί καθρέφτες.

Θα χωρέσει με περίσσια άνεση τέσσερις ενήλικες με νορμάλ ανάστημα, ενώ και ο πέμπτος αν είναι “συγκρατημένων” διαστάσεων δε θα δυσανασχετήσει έντονα. Αυτό που παραμένει κουσούρι, είναι ο μικρός χώρος των αποσκευών του, αφού στα μόλις 211 λίτρα θα χωρέσουν τα απολύτως απαραίτητα για μια μικρή εξόρμηση. Βέβαια φτάνει τα 512 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, όμως και πάλι ο μακρόστενος χαρακτήρας του, το σκαλοπάτι από την αναδίπλωση των καθισμάτων και το λίγο πιο ψηλό απ’ότι θα έπρεπε κατώφλι του χώρου κάνουν δύσκολη τη τοποθέτηση μεγάλων αντικειμένων.

Με το αυτοκίνητο δοκιμής να είναι η πλουσιότερη GLX με Stop/Start ο εξοπλισμός είναι υποδειγματικός που σε συνδυασμό με την τιμή με απόσυρση να φτάνει τα €14.750 καθιστούν το Swift ένα από τα must see μικρά αυτοκίνητα που δεν θα απογοητεύσει κανέναν. Ο εξοπλισμός της GLX Diesel, που είναι διαθέσιμη τόσο σε πεντάθυρη όσο και σε τρίθυρη έκδοση (χωρίς Start/Stop από €13.800 με απόσυρση) έχει τα πάντα. Στον ήδη υπερπλήρη εξοπλισμό της βασική έκδοση GL, η οποία περιλαμβάνει ESP, ABS, σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης brake assist, traction control, 7 αερόσακους, ηχοσύστημα με 4 ηχεία, Air condition, στην GLX έχει ακόμα τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού, κλιματισμό, Cruise control με χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματα φωτιστικά σώματα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ράδιο CD MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι σύστημα, θύρες USB, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και ελαστικά Continental ContiPremiumContact 2 διαστάσεων 185/55 και Keyless push start, που το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να φέρεις απλά πάνω σου το κλειδί. Το ξεκλείδωμα, η εκκίνηση του κινητήρα και το κλείδωμα γίνονται απλά πατώντας τα αντίστοιχα κουμπιά στις χειρολαβές και στο Start/Stop button.

Στο δρόμο τώρα το ανανεωμένο Swift διατηρεί αυτούσια τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά που είχαμε εντοπίσει και στο προηγούμενο review. Η Suzuki έχει βρει τη χρυσή τομή για τη ρύθμιση της ανάρτησης, καθώς αυτή είναι τόσο αποτελεσματική στην απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμο, αλλά εξίσου σκληρή ώστε να σου προσφέρει μια απόλαυση όταν αποφασίσεις να πιέσεις.

Η πλατφόρμα που είναι χτισμένο δείχνει από τη πρώτη στιγμή ότι έχει γερές βάσεις, ενώ σε συνδυασμό με το πολύ καλής αίσθησης τιμόνι σε ανταμείβει με την ακρίβεια και την αμεσότητα στις εντολές σου. Είναι πολύ γρήγορο καθώς χάρη στο μεταβλητό βήμα της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας και τις 2.8 στροφές από άκρη σε άκρη, και τα 9,6 μέτρα κύκλου στροφής πραγματοποιεί κάθε είδους μανούβρες με χαρακτηριστική ευκολία. Για την πέδηση, στην έκδοση GLX μόνο, εξοπλίζεται με τέσσερα δισκόφρενα, τα μπροστά αεριζόμενα διαστάσεων 272 χλστ εμπρός και 259 χλστ πίσω, πραγματοποιώντας πολύ δυνατά και ακούραστα φρεναρίσματα. Μια μικρή εξοικείωση χρειάζεται η αίσθηση που σου δίνει το πεντάλ καθώς πιάνει από αρκετά ψηλά αλλά μόλις τη συνηθίσεις νιώθεις ότι είναι σωστή.

Όλα τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα ένα σαφώς πιο ευχάριστο και ομοιογενές σύνολο μέσα στο πανικό της πόλης, με τις ικανότητες του όμως να μη περιορίζονται μόνο στο αστικό κύκλο. Στον αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης του δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις ευρωπαϊκές “αυθεντίες” της κατηγορίας και μόνο στα πολλά χιλιόμετρα θα περάσει ήχος από το οδόστρωμα. Όταν θελήσεις δε να κινηθείς γρήγορα σε στριφτερές διαδρομές, απενεργοποιείς πλήρως το ESP και με σύμμαχο το πολύ καλό τιμόνι του, σημαδεύεις και αυτό υπακούει όντας σταθερό ακόμα υψηλές ταχύτητες και με τις κλίσεις να βρίσκονται σε λογικά πλαίσια. Γενικά όσο περισσότερο ζεις μαζί του σου κερδίζει την εμπιστοσύνη και το απολαμβάνεις.

Ο κινητήρας όπως προείπα έχει ένα διασκεδαστικό κλώτσημα στις 1.800 σ.α.λ. και μέχρι τις 3.300 θα ανεβάσει πολύ εύκολα με το ταχύμετρο να γεμίζει χλμ χωρίς να το καταλαβαίνεις. Το κιβώτιο έχει κοντές τις πρώτες τρεις σχέσεις, κάτι που βοηθάνε τις ρεπρίζ, ενώ έχει εκπληκτική αίσθηση στα κουμπώματα, κάτι που σου επιτρέπει να κινείσαι άνετα, ήσυχα και οικονομικά. Στο ταξίδι μπορεί να σου φανεί η έλλειψη μιας έκτης ταχύτητας που θα μείωνε ακόμα την κατανάλωση και τον θόρυβο του κινητήρα.

Οι ψυχροί αριθμοί δείχνουν ότι δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο από στάση αλλά στις ρεπρίζ παίρνει το αίμα του πίσω εκμεταλλευόμενο την άφθονη ροπή. Θα συνεχίσει να επιταχύνει όσο ανεβαίνουν οι στροφές χωρίς να ασθμαίνει αισθητά αν και δεν έχει νόημα καθώς το ιδανικό εύρος λειτουργίας του είναι μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. και από εκεί και πάνω το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκτοξεύεις την κατανάλωση στα ύψη χωρίς να κινείσαι ιδιαίτερα γρήγορα.

Συμπέρασμα

Δε κρύβω ότι πραγματικά το έχω αγαπήσει το νέο Swift και θα το τοποθετούσα στο top 3 των αυτοκινήτων πόλης. Προσφέρει ένα πλήρως ολοκληρωμένο πακέτο σε όμορφη συσκευασία και κοιτάζει χωρίς φόβο αλλά με περίσσιο θάρρος τον εντονότατο ανταγωνισμό.

Η επιλογή του γνωστού εκπληκτικού πετρελαιοκινητήρα το κάνει ακόμα πιο ακαταμάχητο και θα περνάς από τα βενζινάδικα ελάχιστες φορές το μήνα. Καλύπτει όλες τις ανάγκες μετακίνησης με ιδανικό τρόπο και -το σημαντικότερο- χωρίς κάποιο σοβαρό συμβιβασμό. Η ευχάριστη οδήγηση του και η ευκολία στη πόλη θα ικανοποιήσουν και λίγο πιο απαιτητικούς πελάτες, ενώ και τα 3 χρόνια ή 100.000 χλμ μηχανικής εγγύησης που προσφέρεται θα σε κρατήσουν ήσυχο από ενδεχόμενα προβλήματα. Ο εξοπλισμός του σε συνδυασμό με την τιμή το καθιστούν άνετα ένα από τα καλύτερα value for money.



Τεχνικά Χαρακτηριστικά Suzuki Swift 1.3 DDiS GLX Facelift Suzuki Swift 1.3 DDiS GLX 5Θ FaceliftΑριθμός κυλίνδρων4Αριθμός βαλβίδων16Κυβισμόςκ.εκ.1.248Μέγιστη ισχύςίπποι (kW) /σ.α.λ.75 (55) / 4.000Μέγιστη ροπήNm/σ.α.λ.190 / 1.750ΤροφοδοσίαDieselΔιάμετρος x Διαδρομήχιλιοστά69,6 x 82Σχέση συμπίεσης16,8Τύπος μετάδοσηςχειροκίνητο 5 σχέσεωνΚίνησηΚίνηση στους μπροστινούς τροχούςΜέγιστη ταχύτηταχλμ./ώρα165Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα)δευτ.Εκπομπές CO2 συνδυασμένου κύκλου (Start-Stop-Function)γρ./χλμ98Κατανάλωση σε κύκλο πόλης (Start-Stop-Function)λίτρα/100 χλμ.4,4Κατανάλωση σε κύκλο εκτός πόλης (Start-Stop-Function)λίτρα/100 χλμ.3,4Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο (Start-Stop-Function)λίτρα/100 χλμ.3,8Προδιαγραφές εκπομπών ρύπωνΨεκασμός μονού σημείουΧωρητικότητα Ρεζερβουάρλίτρα42Ετήσια τέλη κυκλοφορίας€/έτοςΑπαλλάσσεταιΦρένα εμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοιΦρένα πίσωΤαμπούρα (GL) /Δίσκοι (GLX)Ανάρτηση εμπρόςΓόνατα MacPhersonΑνάρτηση πίσωΗμιάκαμπτος άξοναςΣύστημα διεύθυνσηςΗλεκτρική υποβοήθησηΔιάσταση ελαστικών175/65 R15 (GL) / 185/55 R16 (GLX)Ακτίνα στροφήςμέτρα9.6 (15”) / 10.4 (16”)Θέσεις επιβατώνάτομα5Απόβαροκιλά1.065Μικτό βάρος οχήματοςκιλά1.560Βάρος ρυμουλκούμενου με πέδησηκιλά900Βάρος ρυμουλκούμενου χωρίς πέδησηκιλά400Συνολικό μήκοςχιλιοστά3.850Συνολικό πλάτοςχιλιοστά1.695Συνολικό ύψοςχιλιοστά1.510Μεταξόνιοχιλιοστά2.430Μετατρόχιο εμπρόςχιλιοστά1.490Μετατρόχιο πίσωχιλιοστά1.495Απόσταση από το έδαφοςχιλιοστά140Χωρητικότητα χώρου αποσκευών, με αναδίπλωση πίσω καθίσματοςλίτρα512Χωρητικότητα χώρου αποσκευώνλίτρα211

Keywords
test drive, suzuki swift, test, drive, suzuki, swift, suzuki, test, drive, suzuki swift, swift, test drive, top 10, alfa romeo, τελη κυκλοφοριας 2016, air condition, top, εμφάνιση, καλοκαιρι, led, νέα, φως, ουγγαρια, χλμ, diesel, fiat, alfa, chevrolet, ford, lancia, opel, turbo, στυλ, sport, euro, σημαίνει, αποσυρση, esp, abs, brake, air, mp3, usb, push, button, βασεις, κινηση στους δρομους, τελη κυκλοφοριας, σταση εργασιας, αποσυρση αυτοκινητων 2011, θεσσαλονικη, Πρώτη ημέρα του Καλοκαιριού, αθηνα, Καλή Χρονιά, θεμα εκθεσης 2012, φωτια, αλλαγη ωρας 2012, τελος του κοσμου, τελη κυκλοφοριας 2014, τελη κυκλοφοριας 2015, δυνατα, αυτοκινητα, αυτοκινητο, βημα, γκαζι, γωνιες, ζαντες, ηχεια, ηχος, θαρρος, θεμα, καθημερινη, ραδιο, υψος, φωτιστικα, φως, alfa, alfa romeo, chevrolet, diesel, fiat, ford, mp3, opel, push, sport, αγορα, αιμα, απηχηση, απλα, βενζιναδικα, βρισκεται, γινεται, γινονται, δειχνει, ευχαριστο, εδαφος, ευκολα, υπαρχει, εκθεση, εκκινηση, ελαστικα, ελλειψη, εβδομαδα, εμφάνιση, εξελιξη, εξοικειωση, επρεπε, επιτυχια, εταιρια, ζωης, ιδια, ιδιο, ησυχα, ιαπωνικη, εικονα, ησυχο, ηχο, καθρεπτες, κιλα, ματι, μηκος, μηνες, μικρο, μοντελα, μοτερ, νοημα, παντα, οδηγηση, ομιλος, ομορφη, οντας, περιβαλλον, ποιοτητα, πλαστικα, προβληματα, ρεζερβουαρ, ρυθμιση, ροπη, σιγουρα, στυλ, σχεδια, τιμη, τομη, φυσικα, φτανει, φορα, χλμ, χρυση, χρυση τομη, χρωμα, ψευτικα, air, abs, button, δωσεις, εφαρμογη, εξοπλισμος, εκπομπες, εννεα, euro, air condition, esp, ιδανικο, ιδιαιτερα, led, lancia, μπροστα, νιωθεις, πακετο, σημαίνει, σωματα, ταξιδι, top 10, turbo, top, usb, brake, χερια
Αναζητήσεις
ρυθμιση ωρας στο suzuki swift
Τυχαία Θέματα