Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής της Porsche 918 Spyder, σχεδόν

Η Porsche εξελίσσει την έκδοση παραγωγής της 918 Spyder στην διάσημη πίστα δοκιμών στο Nardo της Ιταλίας. Οι Γερμανοί έχουνε κατασκευάσει 3 πρωτότυπα 918 Spyder με το ένα από αυτά να το οδηγεί το Wired στο Nardo. Το πρωτότυπο απέδιδε μόλις τα μισά άλογα από όσα θα αποδίδει η τελική έκδοση παραγωγής αλλά και πάλι ο οδηγός δήλωσε ότι η βόλτα με αυτό ήταν συναρπαστική.

Τα

918 αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει η Porsche έχουνε κάνει ήδη sold out με κόστος 645.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ και φόρους) με την έκδοση παραγωγής να κάνει ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο του 2013 στην έκθεση της Φρανκφούρτης και η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με το πρωτότυπο θα γίνει στον βενζινοκινητήρα του αυτοκινήτου. Αντί του V8 3.4-λίτρων που φορούσε το πρωτότυπο, την θέση του θα πάρει έναν V8 4.6-λίτρων ο οποίος προέρχεται από το αγωνιστικό Porsche RS Spyder LMP2.

Ο κινητήρας θα αποδίδει 550 άλογα, 50 περισσότερα από όσα αρχικά είχε σχεδιαστεί και σε συνδυασμό με τους 2 ηλεκτροκινητήρες του (3 διέθετε το πρωτότυπο), οι οποίοι αποδίδουν 160 kW (230 άλογα), θα αποδίδει συνολικά 780 άλογα. Στεγνό θα ζυγίζει 1.675 κιλά και θα έχει αναλογία 2.15 κιλά ανά ίππο, καλύτερη δηλαδή από την Lamborghini Aventador η οποία έχει αναλογία 2.25 κιλών ανά ίππο. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 3.1 δευτερόλεπτα.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα (Carrara White, Black, Platinum Silver Metallic, and Basalt Black) με το εσωτερικό να είναι σε μαύρο χρώμα. H Porsche ωστόσο, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει και άλλες χρωματικές επιλογές.

Η ανάρτηση του είναι τεχνολογίας διπλών ψαλιδιών ενώ διαθέτει τα ηλεκτρονικά Porsche Active Suspension Management (PASM) και Porsche Toque Vectoring Plus (PTV Plus). To PTV Plus είναι ένα σύστημα το οποίο λειτουργεί μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού ώστε να βελτιστοποιήσει την μεταφορά της ροπής στους πίσω τροχούς στις στροφές.

Σε ότι αφορά τον κινητήρα του, αυτός θα διαθέτει 4 λειτουργίες (E-Power, Hybrid, Sport Hybrid, Race Hybrid) με την αλλαγή να γίνεται μέσω διακόπτη πάνω στο τιμόνι. Η λειτουργία E-power κάνει την 918 να κινείται μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες του. Με τις μπαταρίες πλήρως φορτισμένες η Porsche 918 Spyder μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τις μπαταρίες του για 25 χλμ. Η λειτουργία Hybrid θα είναι αυτή που θα χρησιμοποιείται τις περισσότερες φορές αφού συνδυάζει την λειτουργία του βενζινοκινητήρα και των 2 ηλεκτροκινητήρων.

Η Hybrid Sport κάνει την 918 Spyder να κινείται γρήγορα σε στενούς επαρχιακούς δρόμους, μεγιστοποιώντας την απόδοση. Τέλος η λειτουργία Race Hybrid είναι η Hybrid Sport “on steroids”. Σχεδιασμένη για όταν η 918 κινείται εντός πίστας, παρέχει μέγιστη απόδοση και πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου χωρίς συμβιβασμούς, απενεργοποιώντας όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ώστε να φτάσει στα απόλυτα όρια απόδοσης.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα