Αυτό είναι το Kia pro_cee’d GT [Hot!!!]

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του Kia Pro_cee’d GT το οποίο θα παρουσιαστεί μαζί με το cee’d GT στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013 με τις πωλήσεις του να ξεκινούν στα μέσα του 2013.

Βλέπουμε ότι η Kia του έχει φορέσει ένα άκρως επιθετικό και όμορφο bodykit αποτελούμενο από νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, όπου διαθέτει κόκκινες λεπτομέρειες και LED προβολείς. Η κυψελοειδής γρίλια διαθέτει το λογότυπο

GT και στο πλάι έχουν τοποθετηθεί ποδιές. Στο πίσω μέρος διακρίνεται η αεροτομή καθώς ο νέος προφυλακτήρας ενώ η οροφή του είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα.

Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με τις χαμηλότερες και σκληρότερες αναρτήσεις και τις ζάντες 18″. Τα φρένα του αποτελούνται από κόκκινες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους μπροστά διαστάσεων 300×28 mm και απλούς δίσκους πίσω διαστάσεων 262×10 mm. Στο εσωτερικό υπάρχουν Recaro σπορ καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ και νέα διακοσμητικά.

Μηχανικά κάτω από το καπό βρίσκεται ο νέος 1.600αρης GDI twin-scroll turbo βενζινοκινητήρας ο οποίος αποδίδει 204 άλογα με 265 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,9 δευτερόλεπτα.

Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει στα μέσα Μαΐου στο εργοστάσιο της Kia στη πόλη Zilina της Σλοβακίας, και στην Αγγλία αναμένεται να κοστίζουν κοντά στις £23.000. Στην Ελλάδα η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από τις 24.000-25.000 ευρώ.

[Πηγή: Kia | Thanks for the tip, Κώστα]

Δελτίο Τύπου

Τα νέα υψηλών επιδόσεων Kia pro_cee’d GT και cee’d GT αναμένονται στα μέσα του 2013

Τα πρώτα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της KIA, το τρίθυρο «Pro_cee’d GT» και το πεντάθυρο «cee’d GT» θα διατίθενται προς πώληση από τα μέσα του 2013.

Τα δύο νέα μοντέλα GT κινεί η νέα έκδοση του 1,6 GDI (gasoline direct injection) βενζινοκι-νητήρα της KIA που είναι εφοδιασμένη με υπερσυμπιεστή διπλού αυλού «twin scroll» και ενίσχυση των εσωτερικών στοιχείων του κινητήρα. Η ιπποδύναμη και η ροπή αυξάνονται δραματικά σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.6GDi με την μέγιστη ισχύ να φτάνει στους 204 ίππους, ( 51% αύξηση) και την μέγιστη ροπή τα 265 Nm με το ( 61% αύξηση).

Το σύνολο συμπληρώνει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ η επιτάχυνση από 0 σε 100 km/h είναι μόλις 7,9 sec.

Εκτεταμένες βελτιώσεις και ενισχύσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο και στην ανάρτηση έτσι ώστε να συνεργάζονται άψογα με τα δυναμικά χαρακτηριστικά των νέων ισχυρών εκδόσεων.

Για να διαφοροποιηθούν από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, το pro_cee’d GT και cee’d GT διαθέτουν μοναδικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τον σπορ οδηγικό τους χαρακτήρα.

Με νέες γρίλιες ψυγείου και πλαίσια φωτιστικών σωμάτων, επιθετικότερο σχεδιασμό προφυλακτήρων, νέες ζάντες αλουμινίου 18’’, κόκκινες δαγκάνες στα δισκόφρενα και ιδιαίτερες χρωματικές πινελιές να συμπληρώνουν την δυναμική εξωτερική σχεδίαση.

Την σχεδίαση των GT θα ολοκληρώνουν τα ξεχωριστού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα σε σχήμα κοσμήματος και τα φώτα ημέρας LED τεσσάρων στοιχείων, τα οποία ολοκληρώνουν τον σπορ χαρακτήρα και συνεισφέρουν στην οδική ασφάλεια.

Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα της Recaro, τα πεντάλ αλουμινίου και τα υψηλής ποιότητας υλικά δημιουργούν ένα σπορ περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες.

Η έναρξη παραγωγής των pro_cee’d GT και cee’d GT έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Μάιου 2013 στο εργοστάσιο της KIA στην Zilina Σλοβακίας με έναρξη πωλήσεων στην Ευρώπη από τα μέσα του έτους. Τιμές και εξοπλισμοί θα ανακοινωθούν πριν το εμπορικό λανσάρισμα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Νέο Kia pro_cee’d GT και cee’d GT

Αμάξωμα

Σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, 5 θέσεων, με πλαίσιο αμαξώματος από χαλύβα υψηλής αντοχής, εγκάρσια τοποθετημένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Κινητήρας Βενζίνης

1.6-λίτρων 204 ίππων

Τύπος / κυβισμός Gamma, Turbo-GDI, τετρακύλινδρος, DOHC CVVT 16-valve / 1591 cc

Ισχύς / Ροπή 204 ps (152 kW) @ 6000 rpm / 265 Nm @ 1750-4500 rpm

ΔιάμετροςxΔιαδρομή 77.0 x 85.4 (mm)

Σχέση συμπίεσης 9.5:1

Μετάδοση

Standard 6-σχέσεων χειροκίνητο

Ανάρτηση

Εμπρός Ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα MacPherson, με σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου και παχύτερη αντιστρεπτική δοκό.

Πίσω Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ αερίου.

Διεύθυνση

Τύπος Ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση , ρυθμιζόμενη σε 3 επιλογές

Στροφές τιμονιού 2.85 στροφές από τέρμα σε τέρμα; ακτίνα στροφής 10.6 μέτρα

Φρένα

Εμπρός 300 x 28 mm αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω 262 x 10 mm δίσκοι

Booster 10-inch

Τροχοί & ελαστικά

GT 18.0 x 7.5’’ αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 225/40R18

Ρεζέρβα Κιτ επισκευής

Διαστάσεις (mm)

Εξωτερικές Kiaprocee’dGT Kiacee’dGT

Συνολικό μήκος 4310 4310

Συνολικό πλάτος 1780 (excl. door mirrors) 1780 (excl. door mirrors)

Συνολικό ύψος 1430 1470

Μεταξόνιο 2650 2650

Μετατρόχιο εμπρός 1545 1545

Μετατρόχιο πίσω 1553 1553

Πρόβολος εμπρός 900 900

Πρόβολος πίσω 760 760

Ύψος από έδαφος 140 140

Αεροδυναμικός Cd 0.33 0.32

Keywords
Τυχαία Θέματα