Ανακοινώθηκε το Volkswagen Twin-Up diesel-electric hybrid concept, με κατανάλωση 1,1 λίτρο/100 χλμ

Η Volkswagen παρουσίασε σήμερα το Twin-Up diesel-electric hybrid concept, που σύμφωνα με την ίδια υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να περάσει σε μαζική παραγωγή.

Αν διαβάζοντας το όνομα του μοντέλου, σου έρχεται στο μυαλό το επαναστατικό XL1, έχεις απόλυτο δίκιο γιατί μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με ελάχιστες τροποποιήσεις στη χωρητικότητα της μπαταρίας και του ρεζερβουάρ.

Φοράει ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό

κινητήρα απόδοσης 47 ίππων (20 περισσότερους από το XL1) και 139 Nm ροπής, με τις μπαταρίες του να έχουν χωρητικότητα 8,6 kWh κάτι που επιτρέπει στο Up να έχει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ με μέγιστη ταχύτητα 125,5 χλμ/ώρα.

Κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί εγκάρσια ο ίδιος δικύλινδρος πετρελαιοκινητήρας του XL1, που έχει χωρητικότητα 800 κ.εκ. με τεχνολογία common rail. Αποδίδει 47 ίππους και 119 Nm ροπής, ενώ συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα η συνολική του ιπποδύναμη του Twin-Up ανέρχεται στα 74 άλογα και 214 Nm ροπή. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός διπλοσύμπλεκτου 7-τάχυτου κιβωτίου. Επίσης, το ρεζερβουάρ του πετρελαίου είναι 33 λίτρα, όντας κατά 23 μεγαλύτερο από το XL1.

Ζυγίζει 1.205 κιλά κάτι που το κάνει 410 περισσότερα από το XL1, νούμερο λογικό αφού δεν έχει χρησιμοποιηθεί carbon το σώμα του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία οι επιδόσεις του Twin-Up χρειάζεται 8,8 δευτ. για το 0-60 χλμ/ώρα, ενώ τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται μετά από 15,7 δευτ., με την τελική του ταχύτητα στο υβριδικό mode να περιορίζεται στα 140 χλμ/ώρα.

Από θέμα κατανάλωσης, η VW υπόσχεται ότι το Twin-Up θα έχει το εξωφρενικό νούμερο του 1,1 λίτρου/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 μόλις 27 γρ/χλμ.

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα πάει στο Τόκιο ένα αυτοκίνητο πιο κοντά σε έκδοση παραγωγής, όπου θα βρίσκεται δίπλα από το πλήρως ηλεκτρικό e-up!

[Πηγή: Volkswagen]

Keywords
Τυχαία Θέματα