Διέρρευσαν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του Porsche 918 Spyder

Είναι λογικό όταν πλέον δεν την κρύβεις, αλλά την παρουσιάζεις ακόμη και στον ειδικό τύπο, να διαρρεύσουν τα πάντα για το νέο σου hypercar. Φυσικά και μιλάμε για την 918 Spyder, της οποίας διέρρευσαν τα πάντα.

Μαθαίνουμε ότι θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη αριστεροτίμονη, όπως η Porsche Carrera GT και ξεκινά από τις 768.026 ευρώ ή από τα 839.426 ευρώ, όταν εφοδιάζεται με το πακέτο Weissach.

Μηχανικά φορά έναν V8 4,6-λίτρων κινητήρα απόδοσης 580 ίππων

με 500 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και συνεργάζεται μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 96 kW (129 ίππων). Ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον μπροστά άξονα απόδοσης 86 kW (116 ίππων) με το αυτοκίνητο να αποδίδει συνολικά 795 άλογα με 780 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.000 έως τις 4.000 σ.α.λ. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου απόδοσης 6,8 kWh.

Διαθέτει έναν 7-τάχυτο PDK κιβώτιο με τα συστήματα Electric Porsche Traction Managemen, Porsche Torque Vectoring Plus, έχει Start/Stop και πρόγραμμα εξοικονόμησης καυσίμου “Sailing”. Πατά πάνω σε 20″ ζάντες μπροστά με ελαστικά διαστάσεων 265/30 και 21″ πίσω με ελαστικά 325/30. Τα φρένα του είναι carbon-κεραμικά με δίσκους 410 mm μπροστά και 6-πίστονες δαγκάνες και 390 mm πίσω με 4-πίστονες δαγκάνες. Τα φωτιστικά του σώματα, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο από LED, μπροστά-πίσω.

Ζυγίζει 1.700 κιλά και το ντεπόζιτο είναι χωρητικότητας 70 λίτρων. Το προαιρετικό πακέτο Weissach, εξοικονομεί 35 κιλά βάρους λόγω της εκτενέστερης χρήσης carbon, τιτανίου και κεραμικών υλικών σε αρκετά μέρη του αυτοκινήτου, ενώ διαθέτει και λεπτότερη στρώση βαφής. Οι ζάντες είναι από μαγνήσιο και η καλωδίωση η οποία είναι υπεύθυνη για τη χρήση ενός εξωτερικού ταχυφορτιστή, έχει απομακρυνθεί. Στο εσωτερικό δεν διαθέτει ηχοσύστημα, κλιματισμό με τα καθίσματα να είναι επενδυμένα με ύφασμα και όχι με δέρμα. Επιπλέον υπάρχει ένα carbon πακέτο αποτελούμενο από carbon πεντάλ, ιμάντες αντί για χειρολαβές και διαφορετικά πάνελ στο εσωτερικό των πορτών χωρίς θήκες και υποβραχιόνια. Επίσης δεν διαθέτει μοκέτα στο πάτωμα, δεν διαθέτει κεντρική κονσόλα, δεν διαθέτει ντουλαπάκι συνοδηγού και δεν διαθέτει μοκέτα στο χώρο των αποσκευών. Με όλες τις παραπάνω αλλαγές, η 918 Spyder με το Weissach πακέτο, θα γυρνά 2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα στο Nürburgring, από την απλή έκδοση.

Από πλευράς εξοπλισμού. Υπάρχει διαθέσιμος ένας ταχυφορτιστής, δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα ήχου Burmester 500 Watt με 11 ηχεία, μια οθόνη TFT 8″ ενώ με επιπλέον 23.800 ευρώ, ο πελάτης θα μπορεί να ντύσει το αυτοκίνητο με αυθεντικό δέρμα με μια ειδική δομή κατασκευασμένο στη Γερμανία.

Οι ζάντες μαγνησίου κοστίζουν 29.750 ευρώ, ενώ η λεπτή βαφή 11.900 ευρώ (μειώνοντας το βάρος κατά 2,5 κιλά). Με 47.600 ευρώ μπορείς να βάψεις το αυτοκίνητο με “liquid metal” βαφή, ενώ ο συνδυασμός liquid metal και λεπτής βαφής, κοστίζει 59.500 ευρώ.

Αν έχεις ως σκοπό να το χρησιμοποιείς για καθημ

Keywords
Τυχαία Θέματα