Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo MiTo TCT

Η MiTo ήταν το μοντέλο που σήμανε την έναρξη μίας νέας εποχής για την Alfa Romeo. Σίγουρα, πριν από αυτήν υπήρχε η 159 αλλά με την MiTo, η ιταλική μάρκα αποφάσισε ότι έπρεπε να κερδίσει τους αντιπάλους της στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αλλά και σημαντική για την κερδοφορία της φίρμας κατηγορία των supermini. Παρουσιάστηκε στα μέσα του 2008 και είναι βασισμένη στην Fiat

Small πλατφόρμα που χρησιμοποιούν τόσο το Grande Punto όσο και το Opel Corsa D. Έναν χρόνο πριν την παρουσίαση, η Alfa Romeo αποφάσισε να δώσει την ευκαιρία στον κόσμο να ονομάσει το νέο της μοντέλο ξεκινώντας έναν πανευρωπαϊκό διαγωνισμό και το όνομα που ξεχώρισε από αυτόν ήταν “Furiosa”. Για κάποιον λόγο όμως η Alfa αποφάσισε να γράψει το αποτέλεσμα του διαγωνισμού εκεί που δεν πιάνει μελάνι και ονόμασε το νέο της supermini MiTo, μία συντόμευση και ένωση των ονομάτων του Μιλάνο (εκεί που σχεδιάστηκε) και του Τορίνο (εκεί που κατασκευάζεται).

Τώρα λογικά θα σκέφτεστε: «Τι μας λέει αυτός; Θα μας παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο τετραετίας;» και θα έχετε εν μέρει δίκιο. Λέω όμως «εν μέρει» για δύο λόγους. Πρώτον, το αυτοκίνητο υπέστη ένα διακριτικό facelift πριν από έναν χρόνο και δεύτερον, περίπου την ίδια περίοδο εμπλουτίστηκαν οι επιλογές του powertrain με την προσθήκη του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με την ονομασία TCT. Η Alfa Romeo άργησε αρκετά να μπει στο παιχνίδι των σύγχρονων αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων αλλά όπως πάντα, ο λόγος για την αργοπορία αυτή, ήταν επειδή ήθελε να κάνει τα πράγματα με τον δικό της τρόπο. Δεν έκανε outsource το κιβώτιο αλλά το εξέλιξε η ίδια, in-house στο FPT (Fiat Powertrain Technologies) και παρότι προτρέχω, μπορώ να πω ότι άξιζε η αναμονή.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα