Έκθεση Τόκιο 2011: Audi A1 Sportback

H Audi παρουσίασε την 5-πορτη έκδοση του A1 στο Τόκιο, το A1 Sportback. Η πεντάπορτη έκδοση του Α1 έχει σχεδόν ίδιες διαστάσεις με την τρίπορτη έκδοση (3.95 μέτρα μήκος, 1.42 μέτρα ύψος (+6mm), 1.75 μέτρα πλάτος (+6mm), 2.47 μέτρα μεταξόνιο) και στιλιστικά δεν υπάρχει καμία διαφορά εκτός από την βαμμένη σε διαφορετικό χρώμα οροφή (επιπλέον εξοπλισμός) και τη πίσω κολόνα να είναι πιο όρθια αφού η γραμμή της οροφής είναι ποιο επίπεδη και πιο ψηλή. Έτσι προσθέτονται 1 εκ. ύψος στους πίσω επιβάτες. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής οπισθέλκουσας

είναι 0.32 Cd.

Το βάρος του έχει αυξηθεί κατά 25 κιλά και αγγίζει πλέον τα 1.065 κιλά (1.040 η τρίπορτη έκδοση). Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 270 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως τα 920 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, τα οποία μπορούν να παραγγελθούν σε διάταξη 2 ή 3 θέσεων χωρίς επιπλέον κόστος. Στο εσωτερικό υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του νέου συστήματος ψυχαγωγίας MMI με Bluetooth και δυνατότητα σύνδεσης με το internet.

Είναι διαθέσιμο σε 12 εξωτερικά χρώματα συμπεριλαμβανομένων του νέου πορτοκαλί Samoa Orange ενώ διαθέσιμο είναι και το S-Line πακέτο με αεροδυναμικό bodykit, ζάντες, σπορ ανάρτηση, νέο τιμόνι και πολύχρωμα αυτοκόλλητα.

Μηχανικά θα είναι διαθέσιμο με τους ίδιους TFSI και TDI κινητήρες που φορά και η 3-πορτη έκδοση οι οποίοι θα συνδυάζονται με 5-τάχυτα και 6-τάχυτα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων αλλά και με το 7-τάχυτα αυτόματο κιβώτιο S tronic. Συγκεκριμένα υπάρχουν 3 TFSI βενζινοκινητήρες και τρεις TDI πετρελαιοκινητήρες απόδοσης από 86 έως 185 άλογα. Όλοι οι κινητήρες εκτός από τον 1.600 TDI και τον 1.4 TFSI 185 hp διαθέτουν σύστημα Start/Stop.

Entry level κινητήρας είναι ο 1.200ααρης TFSI με 86 άλογα με μέση κατανάλωση 5.1 λίτρα/100 χλμ Ακολουθεί ο 1.400αρης TFSI με τα 122 άλογα και high-end βενζινοκινητήρας είναι ο 1.400αρης TFSI με τα 185 άλογα και 250 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.0 δευτ. και έχει τελική ταχύτητα 227 χλμ/ώρα.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων. Entry-level είναι ο 1.600αρης σε δύο εκδόσεις, 90 και 105 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Και οι δύο εκδόσεις καταναλώνουν 3.8 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπουν 99 γρ/χλμ CO2. Επίσης στη γκάμα βρίσκεται και νέος ο 2.0-λιτρος TDI με τα 143 άλογα και τα 320 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 8.5 δευτ. και έχει μέση κατανάλωση 4.1 λίτρα/100 χλμ.

Αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ο νέος 1.400αρης TFSI του ομίλου με τα 140 άλογα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων.

Θα είναι ακριβότερο κατά €850 από τις αντίστοιχες τρίπορτες εκδόσεις. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2012 με αρχική τιμή €16.950 στη Γερμανία (1.2 TFSI) ενώ ο 1.6 TDI με τα 90 άλογα θα κοστίζει €19.050. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον εξοπλισμό του μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.


Διαβάστε Περισσότερα »<

Keywords
Τυχαία Θέματα