Επίσημο: Renault Clio 2013

16:54 3/7/2012 - Πηγή: AutoBlog

Μετά τη πρωινή διαρροή η Renault παρουσίασε επίσημα το νέο Clio το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο. Με 11.5 εκατ. πωλήσεις που έκαναν οι προηγούμενες τρεις γενιές, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να δημιουργήσεις το αυτοκίνητο που θα διαδεχτεί το τωρινό μοντέλο.

Η Renault έκανε το μεγάλο βήμα αλλάζοντας εντελώς τον σχεδιασμό του, μεγαλώνοντας το σε διαστάσεις και εξοπλίζοντας το με μια ντουζίνα τεχνολογιών, όπως κάμερα οπισθοπορείας,

keyless entry, R-Sound App, το σύστημα Renault Bass Reflex και το Renault R-Link όπου δίνει πρόσβαση στο internet στην οθόνη αφής 7″ στη κεντρική κονσόλα.

 

Στιλιστικά, είναι το πρώτο μοντέλο το οποίο διαθέτει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων, με ένα εντελώς νέο σχήμα εμπρός και πίσω. Το Clio είναι χαμηλότερο και πλατύτερο από το προηγούμενης γενιάς μοντέλο, έχει μια αιχμηρή νέα μύτη, και δανείζεται πολλά στοιχεία από τα πρωτότυπα Renault DeZir και Zoe αλλά και στην facelift έκδοση του Twingo.

Διαθέτει LED φώτα ημέρας και στο πίσω μέρος, δεν υπάρχουν χειρολαβές των πίσω θυρών, δίνοντας στο Clio μια σπορ εμφάνιση, όπως επίσης το μικρό πίσω παράθυρο, τα γωνιώδη πίσω φωτιστικά σώματα και στρογγυλεμένο πίσω άκρο είναι παρόμοια σε στυλ με το μεγαλύτερο Megane.

Κάτω από το καπό, αρχικά είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρες βενζίνης, Energy TCe 90 και TCe 120 και έναν πετρελαίου, Energy dCi 90. Ο τρικύλινδρος Energy TCe 90 900 κ.εκ αποδίδει 90 άλογα στις 5.000 σ.α.λ με 135 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ (το 90% είναι διαθέσιμο από τις 1.650 σ.α.λ). Διαθέτει Start/Stop και έχει μέση κατανάλωση 4.3 λίτρα/100 χλμ και 99 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

 

Ο TCe 120 1.200 κ.εκ. αποδίδει 120 άλογα με 190 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ και συνδυάζεται με το νέο 6-τάχυτο EDC (Efficient Dual Clutch) αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

O Energy dCi 90 1.500 κ.εκ αποδίδει 90 άλογα στις 4.000 σ.α.λ με 220 Nm ροπής στις 1.750 σ.αλ. Διαθέτει και αυτός Start/Stop έχοντας μέση κατανάλωση 3.2 λίτρα/100 χλμ με 83 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Υπάρχει η επιλογή ECO η οποία μειώνει τη κατανάλωση κατά 10% με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ το ταμπλό αλλάζει χρώμα (πράσινο, κίτρινο και πορτοκαλί). Υπάρχει επίσης σύστημα ειδοποίησης έγκαιρης αλλαγής ταχυτήτων GSI (Gear Shift Indicator) ώστε να μειώσει περαιτέρω την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το πρώτο τρίμηνο του 2013 με την κατασκευή του να γίνεται στα εργοστάσιο της Peugeοt σε Γαλλία (Flins) και Τουρκία (Προύσα), πάνω στην Β πλατφόρμα της PSA. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα