Η Cadillac πληρώνει τους πελάτες της με $100 για ένα test drive

Οι πωλήσεις της Cadillac δεν είναι οι αναμενόμενες. Οι παραδόσεις τον Μάρτιο έπεσαν 6,3% ενώ συνολικά το πρώτο τρίμηνο του 2013, έχουν σημειώσει πτώση της τάξης του 7,3% σε σύγκριση με πέρυσι. Οπότε η Αμερικάνικη εταιρία, ψάχνει και εφαρμόζει πρωτοποριακές τακτικές για να φέρει τον κόσμο στις εκθέσεις της και να τον κάνει να δοκιμάσει τα αυτοκίνητα της. Μέρος της καμπάνιας που ξεκίνησε τον Μάρτιο στην Αμερική και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του μήνα, είναι η δωροεπιταγή 100 δολαρίων που δίνει στους υποψήφιους

πελάτες η Cadillac για να κάνουν ένα test drive.

Αυτός είναι ο δικός μας τρόπος για να φέρουμε ανθρώπους στις εκθέσεις. Για να κατακτήσεις αυτήν την ανταγωνιστική αγορά, πρέπει να βάλεις τον κόσμο στη θέση του οδηγού.

Δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης της Cadillac, Bill Peffer. Για να μπορέσει κάποιος να πάρει την δωροεπιταγή, πρέπει να είναι 21 ετών ή μεγαλύτερος, να έχει ισχύον δίπλωμα οδήγησης, ασφάλεια και να είναι κάτοχος ενός 2004 ή νεότερου μη-GM οχήματος. Επιπλέον, αν ο εκάστοτε πελάτης αγοράσει μία νέα Cadillac και δεν έχει όχημα της GM στην κατοχή του, δικαιούται 1.500 δολάρια έκπτωση. Αναλυτές λένε πως αυτή η τακτική, εκτός του ότι δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρή για τον κατασκευαστή, έχει εφαρμοστεί και στο παρελθόν με θετικά αποτελέσματα.

Keywords
Τυχαία Θέματα