Η Hyundai Νο.1 εταιρία στη διατήρηση πελατών. Αναλυτική έρευνα για όλες τις εταιρίες

Σύμφωνα με την JD Power και τη μελέτη που έκανε για την διατήρηση της αφοσίωσης των πελατών στις εταιρίες αυτοκινήτων για το 2012, ένας στους τρεις νέους ιδιοκτήτες οχημάτων που άλλαξαν μάρκα αναφέρουν ότι η προηγούμενη εταιρία της επιλογή τους δεν πληρούσε τις επιθυμίες που ήθελαν να καλύπτει το αυτοκίνητο και δεν ήταν ο τύπος του οχήματος που ήθελαν, προσθέτοντας ότι η επίτευξη του σωστού συνδυασμού του τι προσφέρει το αυτοκίνητο και η απήχηση που έχει στην αγορά είναι κρίσιμη για την διατήρηση των πελατών τους. Αυτό το 33% ανέφερε ότι

το προηγούμενο όχημα κόστιζε πάρα πολύ να κατοχή και συντήρησή του, εμφάνισε πολλά τεχνικά προβλήματα και δεν διατήρηση ικανοποιητική μεταπωλητική αξία.

Φέτος ήταν ο ένατος χρόνος της συγκεκριμένης μελέτης, που αναλυτικά μας δείχνει το ρυθμό με τον οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες διατηρήσουν τους πελάτες τους και εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες παραμένουν πιστοί. Όπως καταλαβαίνεις η διατήρηση των πελατών είναι κρίσιμη για την επιτυχία μιας μάρκας στην αγορά, ιδίως κατά την τρέχουσα παγκόσμια οικονομική συγκυρία, στην οποία κάθε νέο πωλούμενο όχημα είναι ζωτικής σημασίας. Εκτός από τη διατήρηση των πελατών, η μελέτη των μέτρων και ο ρυθμός με τον οποίο κάθε μάρκα αυτοκινήτων αιχμαλωτίζει τους πελάτες από τους ανταγωνιστές της, που είναι γνωστή ως conquesting.

Ο  διευθυντής ερευνών αυτοκινητοβιομηχανικών προϊόντων της JD Power and Associates δήλωσε ότι οι εταιρίες που επιτύχουν τον χρυσό συνδυασμό της μεγιστοποίησης της απόλαυσης από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ιδιότητες των οχημάτων μαζί με την διασφάλιση ικανοποιητικής ποιότητας, μεταπωλητικής αξία και το κόστος ιδιοκτησίας των οχημάτων τους, θα έχουν την ευκαιρία να επανεξεταστούν από τους τωρινούς ιδιοκτήτες για τον επόμενη καινούρια τους αγορά αυτοκινήτου.

Επί του πρακτέου τώρα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η Hyundai βρίσκεται στην κορυφαία θέση μεταξύ των εμπορικών σημάτων στην συγκράτηση των πελατών τους κατά την αγορά ένας νέου οχήματος, και βελτιώνει το ποσοστό της κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες παρακράτηση από 2010, διαμορφώνοντας το στο 64 τοις εκατό το 2012. Ο λόγος είναι η επέκταση και η εισαγωγή νέων αυτοκινήτων της εταιρίας, όπως επίσης οι αντιλήψεις για την ποιότητα και την απήχηση της μάρκας συνέχισαν να βελτιώνονται κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας.

Μετά Hyundai στην κατάταξη έρχεται σε ισοπαλία η Ford και η Honda, η καθεμία με ένα ποσοστό διατήρησης πελατών του 60 τοις εκατό. Η Jeep παρουσιάζει τη μεγαλύτερη βελτίωση στο ποσοστό διατήρησης των πελατών από το 2010, βελτιώνοντας κατά 17 ποσοστιαίες μονάδες από το 2010 και φθάνοντας στο 51% το 2012.

Σε γενικές γραμμές η διατήρηση των πελατών έχει βελτιωθεί κατά μία ποσοστιαία μονάδα το 2012 στο 49 τοις εκατό, σε σύγκριση με 48 τοις εκατό το 2010. Το 2012, 19 από τις 33 μάρκες έχουν βελτιώσει τα ποσοστά τους, ενώ 14 έχουν μειωθεί.

Η μελέτη βασίστηκε στις απαντήσεις από 117.001 καινούργιων αγοραστών αυτοκινήτων, εκ των οποίων 73.73

Keywords
Τυχαία Θέματα