Η Infiniti έχει υψηλήτερη συναισθηματική σύνδεση ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες

Κάθε χρόνο, το Forbes ανακοινώνει την λίστα LEAP (Leveraging Emotional Attachment for Profit) στην οποία απεικονίζεται τα 100 brand που αγαπιούνται περισσότερο από τον κόσμο. Στην πρώτη θέση βρίσκεται το iPhone, ακολουθεί το iPod αλλά στην τρίτη, η Infiniti έκανε την έκπληξη, αφήνοντας πίσω της όλες τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η LEAP δημιουργείται από την New Media Metrics, η οποία έχει αναπτύξει έναν τρόπο, που ποσοτικοποιήσει πόσο λατρεύουμε τις συσκευές μας, και πώς αυτή η συναισθηματική σύνδεση καθορίζει την αγοραστική συμπεριφορά. Πίσω από την Infiniti ακολουθεί η Cadillac στην 6η θέση, ενώ τις θέσεις 13 έως 16 καταλαμβάνουν η BMW, η Audi, η Mercedes-Benz και η Land Rover. Αναλυτικά την λίστα μπορείς να την βρεις στη συνέχεια.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα