Η Opel ξεκίνησε τις δοκιμές του simTD

Η Opel ανακοίνωσε ότι ηγείται των δοκιμών του ερευνητικού προγράμματος simTD σε επίπεδο στόλου οχημάτων. Η έναρξη της φάσης δοκιμών του simTD project (“Safe Intelligent Mobility – Test Field Germany”) στην Έσση σηματοδοτεί ένα ορόσημο στην υλοποίηση της επικοινωνίας των οχημάτων. Το simTD είναι ένα συνεργατικό project που ξεκίνησε με την πρωτοβουλία κορυφαίων

Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών και των προμηθευτών τους, εταιριών επικοινωνίας και ινστιτούτων έρευνας με την υποστήριξη του δημόσιου τομέα.

Ο λόγος της δημιουργία τους είναι η αναβάθμιση των μέσων προσωπικής μετακίνησης με σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, της κατανάλωσης και της περιβαλλοντικής συμβατότητας. Σιγά-σιγά, η επικοινωνία των χρηστών οχημάτων μεταξύ τους (Car-to-Car) και με το περιβάλλον (Car-to-X) γίνεται και όλο και σημαντικότερη.

Έχοντας προηγηθεί ήδη αρκετά χρόνια εντατικής προετοιμασίας, η φάση δοκιμών θα ξεκινήσει στην ευρύτερη περιοχή Frankfurt am Main με ένα στόλο 120 αυτοκινήτων Γερμανών κατασκευαστών. Η δοκιμή θα διαρκέσει μέχρι το τέλος της χρονιάς όπου θα μελετηθεί η τεχνολογία car-to-car και η επίδρασή της στην οδική ασφάλεια και απόδοση. Θα λάβουν μέρος περίπου 450 οδηγοί δοκιμών. Κατά τη διάρκεια των test drives, θα αναπαραχθούν εκατομμύρια σενάρια επικοινωνίας για ανταλλαγή δεδομένων. Στο στόλο δοκιμών συμμετέχουν 20 Insignia Sports Tourer με προηγμένο εξοπλισμό επικοινωνίας.

Τα δεδομένα που θα συγκεντρωθούν από τις δοκιμές θα αναλυθούν σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Βίρτσμπουργκ και το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου, ενώ τα πανεπιστημιακά ιδρύματα θα διασφαλίσουν ένα καλό στατιστικό δείγμα oδηγών και διαδρομών δοκιμών. Οι διαδρομές επιλέχθηκαν σε συνεργασία με την πόλη της Φρανκφούρτης και την Hessen Mobil. Το βιομηχανικό σύμπλεγμα στο Frankfurt Höchst θα λειτουργήσει σαν βάση των δοκιμών. Ο στόλος οχημάτων θα ελέγχεται από το Drive Center κοντά στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας της Έσσης.

Μεταξύ των διαφόρων λειτουργιών που δοκιμάζονται στο πρόγραμμα simTD, σημαντική είναι η προειδοποίηση οδικών / καιρικών συνθηκών, την ευθύνη της οποίας έχει η Opel. Σύμφωνα με μελέτες, οι πληροφορίες αυτές βρίσκονται στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων των οδηγών. Οι προειδοποιήσεις συνδυάζουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για οδικές και καιρικές συνθήκες με προειδοποιήσεις για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα όπως δυνατή βροχή, ομίχλη ή πλάγιους ανέμους. Τα δεδομένα αυτά είναι υψηλής προστιθέμενης αξίας για τους οδηγούς καθώς αυξάνουν αισθητά την οδική ασφάλεια.

Τέσσερις σταθμοί οδικών / καιρικών πληροφοριών στην περιοχή των δοκιμών ήδη παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες, πχ. για μηχανήματα οδικών έργων και αποτελούν τη βάση για τις δοκιμές. Κρίσιμοι παράγοντες είναι το σημείο δρόσου και η θερμοκρασία της επιφάνειας του δρόμου. Οι προειδοποιήσεις που προκύπτουν προβάλλονται στα οχήματα. Το HMI (Human-Machine-Interface) που χρησιμοποιείται από όλους τους εταίρους της δοκιμής είναι προϊόν του DFKI, του Γερμανικού Κέντρου Έρευνας για Τεχν

Keywords
Τυχαία Θέματα