Η πρώτη Pagani Huayra με custom εξάτμιση

Στις αρχές τού 2011, η Pagani εισήχθη στο κόσμο τού turbo, παρουσιάζοντας την Huayra, η οποία έχει στο πίσω μέρος έναν Bi-Turbo V12 κινητήρα, 6.0 λίτρων, φυσικά από την AMG, ο οποίος αποδίδει έως 730 άλογα, στις 5.800 σ.α.λ., και 1000 N·m ροπής, στις 2.250-4.500 σ.α.λ..

Ο ήχος είναι προφανώς λιγότερο δυνατός από αυτόν των Zonda μοντέλων, παρ’ όλα αυτά δεν είχαμε ακούσει κάποια Huayra με custom εξάτμιση. Μία “Ιταλίδα” εντοπίστηκε στη Monza, για πρώτη φορά χωρίς το stock σύστημα εξάτμισης και θα διαπιστώσεις ότι ο ήχος είναι σημαντικά βελτιωμένος.

Keywords
Τυχαία Θέματα