Κάπως έτσι θα μοιάζει το νέο VW Golf 7

Σημείωσε καλά στο ημερολόγιο σου την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου. Το γιατί; Είναι απλό. Η Volkswagen θα μας παρουσιάσει τη νέα, έβδομη γενιά του Golf και μέχρι σήμερα, παρότι έχουμε δει τα επίσημα τεχνικά του χαρακτηριστικά, έχουμε δει μόνο μια επίσημη teaser φωτογραφία του. Πάνω σε αυτή, πάτησαν οι άριστοι χρήστες του photoshop

και δημιούργησαν δύο νέες renderings φωτογραφίες από το πως θα μοιάζει το Golf 7.

Το αυτοκίνητο διαθέτει LED φωτιστικά σώματα και η κατασκευή του έχει ήδη ξεκινήσει στα εργοστάσια της VW στο Wolfsburg και στο Zwickau στη Γερμανία. Έχει διαστάσεις 4,255 μέτρα μήκος, 1,799 μέτρα πλάτος, 1,452 μέτρα ύψος, μεγαλύτερο κατά 56 mm μήκος και 28 mm πλάτος, κοντύτερο κατά 28mm, το μεταξόνιο του έχει αυξυθεί κατά 59 mm, ενώ το μπροστά μετατρόχιο έχει μεγαλώσει κατά 8 mm και το πίσω κατά 6 mm. Οι αυξημένες διαστάσεις έχουν ως αποτέλεσμα ο χώρος στο εσωτερικό της καμπίνας να έχει αυξηθεί κατά 14 mm φτάνοντας πλέον τα 1,750 mm, ο χώρος των ποδιών των πίσω επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 15 mm, ενώ ο χώρος των ώμων έχει αυξηθεί κατά 31 mm μπροστά και 30 πίσω. Σε ότι αφορά τον χώρο των αποσκευών αυτός αγγίζει τα 380 λίτρα, 30 περισσότερα από αυτόν την προηγούμενης γενιάς.

Το εσωτερικό του διαθέτει έναν πίνακα οργάνων του αποτελείται από δύο μεγάλα όργανα του ταχύμετρου και του στροφόμετρου και στη μέση υπάρχει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη. Η κεντρική κονσόλα του φαίνεται ελαφρώς στραμμένη προς τη μεριά του οδηγού έχοντας τραπεζοειδής αεραγωγούς. Θα υπάρχουν 3 διαθέσιμες οθόνες στη κεντρική κονσόλα. Μια entry-level ασπρόμαυρη 5″, μια έγχρωμη 5,8″ και μια 8,0″ με δυνατότητα αναπαραγωγής 3D υλικού, ενώ το χειρόφρενο θα αντικατασταθεί από ένα ηλεκτρονικό σύστημα.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον Νοέμβριο του 2012 και ζυγίζει τελικά 100 κιλά λιγότερα σε σχέση με το Golf 6. Η Volkswagen αναφέρει ότι η μείωση των κιλών αυτών επιτεύχθηκε κατά 38 κιλά λόγω της λεπτότερου χάλυβα και αλουμινίου στο σώμα του αυτοκινήτου, κατά 26 κιλά λόγω των αλουμινένιων μερών στο σασί, 12 κιλά από τον εξοπλισμό και 3 κιλά από τη νέα καλωδίωση. Το συνολικό βάρος του Golf στην βασική έκδοση ανέρχεται στα 1.050 κιλά.  Ως αποτέλεσμα του μικρότερου βάρους, μειώθηκε και η μέση κατανάλωση του, ξεκινώντας από 13,9% φτάνοντας έως τα 23% σε μερικές εκδόσεις.

Το νέο Golf θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB, την ίδια που φορά και το ολοκαίνουργιο Audi A3. Τον σχεδιασμό του, τον έχει αναλάβει ο αρχισχεδιαστής της VW, Walter de Silva και θα διαθέτει απότομα κεκλιμένο παρμπρίζ, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας και πιο coupe σχεδίασης οροφή από το τωρινό μοντέλο. Το εσωτερικό του θα ανανεωθεί πλήρως, με τα καθίσματα να βρίσκονται πιο κοντά στο πάτωμα, με το ταμπλό να στρέφεται πλέον προς την μεριά του οδηγού, όπως μας έχει συνηθίσει η BMW, με τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα να είναι εντελώς νέας σχεδίασης. Η ανάρτηση του αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης θα διαθ

Keywords
Τυχαία Θέματα