Με 304 άλογα το Subaru WRX STi, με 265 το WRX

Χθες διέρρευσε το φυλλάδιο παραγγελιών τόσο του νέου Subaru WRX όσο και του WRX STi, από το οποίο μάθαμε πως το πρώτο θα φορά έναν τετρακύλινδρο 2,0-λιτρων turbo κινητήρα και το δεύτερο έναν τετρακύλινδρο 2,5-λιτρων turbo κινητήρα. Το WRX συνδυάζεται με ένα

6-τάχυτο μηχανικό και ένα CVT κιβώτιο, με το WRX STi από την άλλη, να είναι διαθέσιμο μόνο με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Το WRX θα κάνει ντεμπούτο την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση του Los Angeles, με το WRX STi να κάνει ντεμπούτο 2 μήνες μετά, στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014. Όπως αναφέρει το Αυστραλέζικο Motoring, το WRX STi θα παράγει 304 άλογα με 393 Nm ροπής, με το WRC να παράγει 265 άλογα με 330 Nm ροπής.

Το WRX STi θα μοιάζει αρκετά στις renderings φωτογραφίες που βλέπεις, φορώντας επιθετικότερης σχεδίασης bodykit, μεγάλη πίσω αεροτομή και χρυσαφί ζάντες. Φυσικά θα διαθέτει καλύτερο στήσιμο, ώστε να προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Και τα δύο θα διαθέτουν Axle Forward Layout (AFL) chassis, με την Subaru να υπόσχεται καλύτερο χειρισμό και βελτιωμένη σταθερότητα. Η τεχνολογία αυτή, όπως προδίδει και το όνομά της, τοποθετεί τον μπροστά άξονα πιο μπροστά, επιτρέποντας στην Subaru να τοποθετήσει χαμηλότερα και πιο πίσω τον κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι την κατανομή του βάρους. Επίσης και τα δύο θα εξοπλίζονται με το σύστημα torque vectoring.

[Πηγή: Motoring]

Keywords
Τυχαία Θέματα