Ο Luca di Montezemolo έμεινε άφωνος από την νέα SRT Viper, αυτό λέει ο Marchionne

13:58 4/5/2012 - Πηγή: AutoBlog

Ο CEO της Chrysler, Sergio Marchionne, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο ραδιόφωνο WJR-AM του Detroit, δήλωσε ότι ο πρόεδρος της Ferrari, Luca Cordero di Montezemolo, έμεινε “άφωνος” όταν είδε από κοντά τη νέα SRT Viper. O Marchionne

δήλωσε:

Ο Luca di Montezemolo βρέθηκε στην Αμερική ώστε να λάβει μέρος σε μια συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου τη περασμένη εβδομάδα, και μόλις αντίκρισε τη νέα Viper έμεινε άφωνος. Θέλω να πω ότι να επιβεβαιώσει η ίδια η Ferrari ότι ένα αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, σημαίνει ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλειά πάνω στη νέα Viper. Είμαι ικανοποιημένος. Θέλω να πω, μέχρι τώρα, να χτυπήσω ξύλο, πάμε καλά.

Να θυμίσω ότι η δεύτερη γενιά της Viper παρουσιάστηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης και μηχανικά φορά έναν V10 8.4-λίτρων κινητήρα (13 κιλά ελαφρύτερο από τον προηγούμενο) απόδοσης 640 ίππων στις 6.150 σ.α.λ με  813 Nm ροπής στις 4.950 σ.α.λ, κάνοντας την να έχει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο και την μεγαλύτερη ροπή ατμοσφαιρικού κινητήρα του κόσμου, αφήνοντας πίσω αυτή του V12 6.3-λίτρων της Ferrari F12. Ζυγίζει 1.521 κιλά (45 λιγότερα από την προηγούμενη γενιά) και ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα Tremec TR6060 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με κοντές σχέσεις (3.07) με κόφτη στις 6.200 σ.α.λ, το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω ενός speed-sensing διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Το σασί της νέας Viper έχει ενισχυθεί και προσφέρει 50% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της Viper. Είναι η πρώτη Viper που διαθέτει ESP και traction control, τα οποία όμως απενεργοποιούνται πλήρως. Το καπό είναι από carbon ενώ το σωληνωτό ατσαλένιο σασί με μερικά μέση από μαγνήσιο. Το σώμα του είναι από αλουμίνιο και πλαστικό, σχεδιάστηκε στο Detroit και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Conner Assembly του Detroit. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις εδώ.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα