Περισσότερες φωτογραφίες από το 5-πορτο VW up!

H Volkswagen έδωσε περισσότερες φωτογραφίες της πεντάθυρης έκδοση του up!, το οποίο βασίζεται πάνω στο Cross up! που είδαμε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη. Η πεντάθυρη έκδοση φορά τους ίδιους κινητήρες και έχει ίδιες διαστάσεις με την τρίπορτη έκδοση.  Η προσθήκη των πίσω πορτών, κάνει την πρόσβαση στους πίσω επιβάτες ευκολότερη. Έχει μήκος 3.54 μέτρα, πλάτος 1.64 μέτρα, ύψος 1.48 μέτρα και 2.42 μέτρα μεταξόνιο. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 251

λίτρα ενώ μετά την την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυτός ανέρχεται στα 951 λίτρα. Σύμφωνα με τη VW, το up! μπορεί να μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια τέσσερις ενήλικες και στο εσωτερικό ξεχωρίζει το σύστημα πλοήγησης το οποίο μετατρέπεται σε ένα φορητό PID (Personal Infotainment Device). Το PID βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σύστημα πλοήγησης, ως τηλέφωνο, ως σύστημα ψυχαγωγίας αλλά και ενημέρωσης. To εσωτερικό του θα είναι διαθέσιμο σε 5 χρώματα.

Το Volkswagen up! φορά με μια νέα γενιά τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης 1.000 cc απόδοσης 60 και 75 ίππων. Ο μέσος όρος εκπομπών CO2 ανέρχεται στα 105 γρ/χλμ για τον κινητήρα με τα 60 άλογα και 108 γρ/χλμ για τον κινητήρα με τα 75 άλογα και έχουν μέση κατανάλωση 4.2 λίτρων/100 χλμ αντίστοιχα και 4.3 λίτρων/100 χλμ αντίστοιχα.

Επιπλέον υπάρχει και η έκδοση BlueMotion. Ο τρικύλινδρος 1.000αρης κινητήρας αποκτά σύστημα Start/Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα με την απόσταση από το έδαφος να έχει χαμηλώσει κατά 15 mm. Έχει μέση κατανάλωση 4.1 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 96 γρ/χλμ στην έκδοση των 60 ίππων και 4.2 λίτρα/100 χλμ με 98 γρ/χλμ στην έκδοση με τα 75 άλογα. Η έκδοση στη Γερμανία κοστίζει 400 ευρώ περισσότερο από τις “απλές” εκδόσεις του up!.

Για πρώτη φορά αυτοκίνητο της κατηγορίας διαθέτει αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος πόλης (City Emergency Braking στον επιπλέον εξοπλισμό). Το σύστημα σκανάρει τον δρόμο μέσω λέιζερ και “προβλέπει” καταστάσεις ατυχήματος ενεργοποιώντας αυτόματα τα φρένα. Λειτουργεί σε ταχύτητες έως 30 χλμ/ώρα και είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν το νέο Ford Focus και Volvo S60 (του οποίο λειτουργεί και σε μεγαλύτερες ταχύτητες). Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν από τις 6 Μαρτίου με τις πρώτες παραδώσεις να γίνονται τον Μάιο στη Γερμανία. Στην Ελλάδα η τρίπορτη έκδοση ξεκινά από τις 8.990 ευρώ.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα