Ράλι Μεξικού: O Ogier στρογγυλοκάθεται στη πρώτη θέση

Στη γη των κάκτων και την τεκίλα ο Sebastien Ogier γεύτηκε τη δεύτερη φετινή του επιτυχία και στρογγυλοκάθησε στη πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών.

Μετά από μια επιβλητική εμφάνιση όλο το τριήμερο που κυριάρχησε σε όλες τις δυσκολίες του αγώνα, πανηγύρισε στο τέλος της σημερινής ημέρας με εμφατικό τρόπο τη νίκη του καθώς στη γενική κατάταξη τον βρήκε να έχει τη χαοτική διαφορά από τον δεύτερο σχεδόν 3:30 λεπτών αλλά και κερδίζοντας την Power

Stage πήρε το και “δώρο” των 3 εξτρά βαθμών. Έχοντας “κάτσει” στη θέση από τη πρώτη ειδική, είχε ολοκληρωτικά τον έλεγχο του αγώνα και όντας αλάνθανστος πίεζε ακόμα και σήμερα και δεν άφησε την ελπίδα σε κανένα να πιστέψει ότι μπορεί να τον κερδίσει. Με τη “βοήθεια” του γρήγορου και αξιόποστου, όπως φαίενται, Volkswagen Polo R WRC, το πρωτάθλημα φαίνεται από νωρίς να παίρνει μια συγκεκριμένη τροχιά και όποιος θελήσει να τον αμφισβητήσει πρέπει να προσπαθήσει πάρα πολύ αποφεύγοντας ταυτόχρονα όλες τις κακοτοπιές.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Mikko Hirvonen με το Citroen DS3 WRC, ο οποίος οδηγώντας συνετά και ενστερνίζοντας τη κατάσταση που βρισκόταν, οδήγησε συνετά και η 2η θέση ήταν το ταβάνι που μπορούσε να καταφέρει και προσπάθησε να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες και τελικά να ανέβει στην 3η θέση της βαθμολογίας.

Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Thierry Neuville. Αυτή ήταν η πρώτη εμφάνιση του περιχαρή Βέλγου στο βάθρο στην καριέρα του στο WRC και το γιόρτασε δεόντος. Ο Neuville έχοντας μικρή διαφορά με τον Hirvonen έδωσε σκληρή μάχη και παραλίγο να χάσει και τη 3η θέση και θα πρέπει να αισθάνεται χαρούμενος που τελικά τερμάτισε εκει.

Στην επόμενη θέση βρέθηκε ο Dani Sordo, που αν αναλογιστούμε τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετώπισε τις δυο πρώτες μέρες θα πρέπει να χαίρεται που τερμάτισε τόσο ψηλά στη γενική κατάταξη. Σήμερα ο Ισπανός με το δεύτερο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC απλά το μόνο που έκανε ήταν να πάει το αυτοκίνητο στο τερματισμό καθώς η διαφορά του από τον Nasser Al-Attiyah τον βοηθούσε να κάνει συντήρηση και έναν μονάχικό αγώνα.

Το Μεξικό ήταν ο πρώτος φετινός αγώνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για τον Nasser Al-Attiyah και η πέμτπη θέση θα πρέπει να τον βρίσκει απόλυτα ευχαριστημένο. Το Ford Fiesta RS WRC του δεν αντιμετώπισε προβλήματα και ο Καταριανός οδηγός δείχνει να έχει μεγαλύτερη όρεξη τη φετινή χρονιά που υπόσχεται για καλύτερα αποτελέσματα.

Την οχτάδα την κλείνουν οι Chris Atkinson και Ken Block. Ο πρώτος είχε πολλά προβλήματα την Παρασκευή και μόνο που τερμάτισε τον αγώνα θα πρέπει να νιώθει επιτυχημένος. Ο Αυστραλός προσπέρασε τον Αμερικάνο τη σημερινή και τελευταία μέρα του αγώνα, με τον Block να είναι και αυτονού ο πρώτος φετινός παγκόσμιος αγώνας.

Ο τοπικός ήρωας Benito Guerra έδωσε χαρά στους συμπατριώτες του και κατέκτησε την 8η θέση και με αλάνθαστη οδήγηση στο τιμόνι του Citroen DS3 WRC πήρε τουτς πρώτους του βαθμούς στπ WRC. H ένατη πήγε στον Martin Prokop με το Ford Fiesta, μη έχοντας βρει ρυθμό δε θα πρέπει να νιώθει πολύ ικανοποιημένος με τη θέση του. ίσως έλπιζε για κάτι περισσότερο από την 9η θέση αλλά με αυτήν έφυγε από αυτόν τον αγώνα. Η τελευταία θέση της δεκάδας πηρε ο Evgeny Novikov, που ήταν ο πρώτος οδηγός της ημιεργοστασιακής M-Sport Ford.

Χαμένοι του αγώνα είναι φυσικά οι Mads Οstberg και Jari-Matti Latvala. Ο πρώτος είχε πολύ καλή παρουσία και ήταν έτοιμος για ένα βάθρο όταν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Ford Fiesta RS WRC και αναγκαστηκε να εγκαταλείψει το Σάββατο. Ακούστηκε μάλιστα ότι τραυμάτισε το πόδι του κλοτσώντας το αυτοκίνητο καθώς βρισκόταν εν βρασμό ψυχής. Για τον Latvala τα ξέραμε από τη Παρασκευή όταν και είχε χτυπήσε ένα βράχο στο ξεκίνησμα του αγώνα. Το μόνο που κατάφεραν και οι δύο ήταν να πάρουν τη 2η και 3η θέση αντίστοιχα στη Power Stage και να κατακτήσουν 2 και 1 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας είναι αρκετά μακριά, καθώς θα πρέπει να περιμένουεμ 4 βδομάδες με το επόμενο χωμάτινο αγώνα της Πορτογαλίας στο τριήμερο 11-14 Απριλίου.

Θ.NoΟδηγόςΧρόνοςΔιαφορά1.8S. OGIERM4:30:27.00.00.02.2M. HIRVONENM4:33:55.9+3:28.9+3:28.93.11T. NEUVILLEM4:34:50.8+54.9+4:23.84.3D. SORDOM4:36:33.7+1:42.9+6:06.75.6N. AL-ATTIYAHM4:39:01.6+2:27.8+8:34.56.10C. ATKINSONM4:41:55.0+2:53.4+11:28.07.43K. BLOCK4:42:15.3+20.3+11:48.38.14B. GUERRA4:43:16.8+1:01.5+12:49.89.21M. PROKOPM4:44:56.0+1:39.2+14:29.010.5E. NOVIKOVM4:47:42.3+2:46.3+17:15.311.4M. OSTBERGM4:57:07.4+9:25.1+26:40.412.48A. AL-KUWARIWRC25:01:10.3+4:02.9+30:43.313.41N. FUCHSWRC25:10:24.9+9:14.6+39:57.914.38R. TRIVIÑOWRC25:18:44.5+8:19.6+48:17.515.62J. MONTALTO5:21:39.0+2:54.5+51:12.016.7J. LATVALAM5:25:30.3+3:51.3+55:03.317.33A. KREMERWRC25:49:13.1+23:42.8+1:18:46.118.34Y. PROTASOVWRC25:57:32.3+8:19.2+1:27:05.319.67G. SÁNCHEZ6:34:52.2+37:19.9+2:04:25.220.68L. ORDUÑA6:57:17.3+22:25.1+2:26:50.3

[Πηγή: Best of Rally]

Keywords
Τυχαία Θέματα