Σανίδα σωτηρίας τα μικρά SUVs;

Η κατηγορία των μικρών SUVs ξεκίνησε από τις Η.Π.Α. και φαίνεται πως σιγά σιγά κάνει την εμφάνισή της και στην Ευρώπη. Γενικά μιλώντας, πρόκειται για μικρά, τύπου crossover οχήματα (σκεφτείτε Nissan Juke) που βασίζονται σε μικρά hatchbacks και ίσως να αποτελέσουν τη σανίδα σωτηρίας κάποιων κατασκευαστών που τα έχουν βρει λίγο δύσκολα τα τελευταία χρόνια όσον αφορά στις πωλήσεις τους.

Μελέτες που έχουν γίνει έχουν δείξει πως οι κάτοικοι αστικών περιοχών περισσότερο από άλλους, είναι διατεθειμένοι

να πληρώσουν έως και 3.000€ επιπλέον για ένα σχετικά ψηλό, καθημερινό αυτοκίνητο. Ενδεικτική είναι η δήλωση του Francois Bancon, υπεύθυνου ανάπτυξης για το Juke που λέει:

«Δεν είναι πολύ λογικό, αλλά δεν παραπονιόμαστε κιόλας»!

Η συγκεκριμένη κατηγορία παρότι μικρή προς το παρόν -με πωλήσεις που δεν θα ξεπεράσουν τα 300.000 κομμάτια παγκοσμίως για το 2013- αναμένεται από τους αναλυτές να διπλασιάσει σχεδόν το μέγεθός της, φτάνοντας τα 550.000 κομμάτια μέχρι το 2016 και να διατηρήσει τις ανοδικές τάσεις και στα επόμενα χρόνια. Τόσο η Renault με το Captur, όσο η Peugeot με το 2008, η Fiat με το 500X αλλά και η Ford με το EcoSport φαίνεται να έχουν δει αυτό το άνοιγμα στην αγορά και πολύ σύντομα θα ανταγωνίζονται το Nissan Juke και το Opel Mokka για τη μερίδα του λέοντος στην κατηγορία.

Η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο ευνοϊκή για αυτές τις μάρκες αν αναλογιστεί κανείς πως οι μεγάλοι «παίκτες» -VW, Toyota, Honda και Hyundai- δεν έχουν παρουσιάσει καν κάποιο concept στο εν λόγω segment, οπότε είναι τουλάχιστον δύο χρόνια πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

[Πηγή: Autonews]

Keywords
Τυχαία Θέματα