Το crash test των ομάδων της F1 για το 2016 είναι μεγάλος πονοκέφαλος
Σήμερα πραγματοποιείτε στο συνεδριακό χώρο του αεροδρομίου του Heathrow στο Λονδίνο, η συνάντηση της τεχνικής επιτροπής της F1 με αυτές των ομάδων, για την οριστικοποίηση των τεχνικών αλλαγών στα μονοθέσια του 2017. Εκεί αναμένετε να υπάρξει και πρόταση από τον Charlie Whiting για την εισαγωγή κλειστών cockpit στα μονοθέσια από την επόμενη κιόλας χρονιά. Όμως, από φέτος το cockpit των μονοθεσίων θα είναι μεγάλος πονοκέφαλος, καθώς όπως βλέπεις στην φωτογραφία η αλλαγή είναι αρκετά μικρή και δεν είναι εμφανής στο γυμνό
Τα όρια σε αυτό το σημείο του μονοθεσίου για το 2015 ήταν 15 kN φορτίου, που εφαρμοζόταν σε μια γωνία 90 μοιρών (για να εξασφαλιστεί ότι αυτό το μέρος του αυτοκινήτου δεν παραμορφώνεται). Για το 2016 το όριο ορίζει, ότι η δύναμη που πρέπει να ασκηθεί είναι μέχρι 50kN για 30 δευτερόλεπτα. Τα όρια αυτά ορίζει το άρθρο 18.5 των τεχνικών κανονισμών της F1, όπου επίσης αναφέρει ότι δύναμη θα πρέπει να ασκηθεί σε όλο το άνοιγμα του cockpit σε απόσταση από αυτό 50 χλστ. έως 150 χλστ.
Ο εκτελεστικός διευθυντής της Mercedes, Paddy Lowe, εξήγησε, ότι η συγκεκριμένη διαδικασία δεν ήταν μια καθόλου απλή δουλειά, καθώς θα έπρεπε να προστατεύσουν όλο το cockpit με υλικά που να μην είναι βαριά και να μην επηρεαστεί καθόλου η αεροδυναμική απόδοση.
Ο Βρετανός ανέφερε χαρακτηριστικά:
Είναι μια πολύ σημαντική αύξηση, το μονοθέσιο δέχεται στα πλάγια φορτίο ίσο με πέντε τόνους (αναφέρεται στο τεστ). Σκοπός αυτής της αλλαγής, είναι να αυξήσει σημαντικά την προστασία των οδηγών από μεγάλα κομμάτια συντριμμιών, συμπεριλαμβανομένου και ολόκληρου μονοθεσίου. Ήταν αρκετά δύσκολη δουλειά για αυτούς που σχεδιάζουν το σασί, γιατί είναι μια πολύ σημαντική αύξηση του φορτίου. Όπως πάντα, ότι είναι δυνατόν θα το κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο. Οι ομάδες που έχουν ήδη περάσει τα τεστ πρόσκρουσης ενόψει των δοκιμών της Βαρκελώνης θα πρέπει να αισθάνονται μεγάλη ανακούφιση.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AutoBlog
- Τελευταία Νέα AutoBlog
- Το crash test των ομάδων της F1 για το 2016 είναι μεγάλος πονοκέφαλος
- Τέλος εποχής για το Land Rover Defender
- Οι ημερομηνίες παρουσιάσεων των φετινών μονοθέσιων και των δοκιμών εξέλιξης
- Το Ford F-150 και με diesel κινητήρα
- H Toyota επιβεβαίωσε την πλήρη εξαγορά της Daihatsu
- Όχι cabrio από την Hyundai και την Kia λόγω της ατμοσφαιρικής ρύπανσης της Κίνας
- Η Alfa Romeo πάει την Caimano concept σε έκθεση κλασικών αυτοκινήτων
- Η έκδοση παραγωγής του Opel GT και Audi S8 Avant [Renderings]
- Δες μία Mustang με 1.400+ άλογα να “τυραννάει” το δυναμόμετρο
- Διακριτικότητα; Αυτή η G63 AMG δεν ξέρει από τέτοια!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- H Jeep ετοιμάζει diesel & hybrid για το νέο Wrangler
- F1: Κοντά στο να χάσει την θέση του ο Maldonado
- Η ευρυχωρία του Fiat Tipo σε ένα βίντεο
- Opel GT Concept
- Total Hellas: συμμετέχει στην 26η έκθεση Agrotica
- Η McLaren του... Spiderman
- Alfa Romeo: Στέλνει την Caimano στη Βρέμη
- Daihatsu: Και επίσημα στην αγκαλιά της Toyota
- Το BMW Group στην κορυφή της Παγκόσμιας Κατάταξης των 100 πιο Βιώσιμων Εταιριών της Corporate Knights
- Νέα ιστοσελίδα BMW που αναδεικνύει την ευελιξία, την ταχύτητα και την αποκρισιμότητα. Ξεχωριστή καινοτομία βασισμένη στην πλατφόρμα .Digital Stage 2