Το νέο Ford Focus RS μπήκε στην αναμονή

Αν είσαι από αυτούς που βιάζονται να αποκτήσουν την γρήγορη μορφή του νέου Focus τότε θα πρέπει να περιμένεις μερικά χρόνια ακόμη (που ξέρεις, μέχρι τότε μπορεί στην Ελλάδα να είναι καλύτερα τα πράγματα), αφού ο διευθυντής παγκόσμιας γραμμής παραγωγής της C κατηγορίας της Ford, Gunnar Herrmann, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Car Advice δήλωσε ότι η Ford

θα καθυστερήσει την ανάπτυξη του Focus RS αφού θέλει να επικεντρωθεί αρχικά σε άλλα μοντέλα.

Ο Herrmann δήλωσε ότι το νέο Focus RS έχει μπει σε δεύτερη μοίρα αφού τα μεγάλα κεφάλια της μπλε οβάλ εταιρίας έχουνε θέσει ως αρχικό στόχο να κατασκευάσουν αρχικά εκδοχές των νέων Kuga/Escape και του Focus Electric. Με απλά λόγια κοιτάνε περισσότερα σε πιο “ευρείας παραγωγής” αυτοκίνητα, αφήνοντας τις ειδικές εκδόσεις για αργότερα.

Παλαιότερα είχαμε διαβάσει ότι το νέο Focus RS θα παρουσιαστεί το 2015 και μηχανικά θα φορά ότι τον 5-κύλινδρος 2.5 λίτρων της Volvo αλλά έναν νέο 4-κύλινδρο 2.3 λίτρων turbo με άμεσο ψεκασμό και balance shafts απόδοσης κοντά στα 320 άλογα. Είναι ο ίδιος που έχει προγραμματιστεί να μπει στο Mustang περίπου 2014, με τη διαφορά ότι αυτός του Focus RS θα είναι πιο δυνατός.  Η Ford έχει αναπτύξει ένα σύστημα ακύρωσης θορύβου αλλά και ψεύτικο σύστημα ήχου του κινητήρα στο εσωτερικό του για την ευχαρίστηση του οδηγού, παρόμοιο με αυτό της Μ5, για το νέο Mondeo και θα τοποθετηθεί και στο Focus.H δύναμη του κινητήρα θα συνεχίσει να μεταφέρεται στο μπροστινό άξονα.

Τα ερωτήματα γιατί το νέο RS εξακολουθεί αυτή τη λύση παρόλο που υπάρχει η πλατφόρμα και η τετρακίνηση του νέου Kuga, έρχεται να τα απαντήσει ο Jost Capito, διευθυντής των Παγκόσμιων Αγωνιστικών και Αυτοκινήτων Επιδόσεων της Ford, λέγοντας ότι η τετρακίνηση ναι μεν δε χωράει στο χαμηλωμένο sport πλαίσιο του αυτοκινήτου χωρίς να κοπεί το πάτωμα αλλά προσθέτει και περιττό βάρος. Εξάλλου η μπροστά ανάρτηση RevoKnuckle βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο και θα τοποθετηθεί και στο νέο μοντέλο, μειώνοντας την υποστροφή. Φυσικά θα συνδυάζονται με φαρδιά ελαστικά και ευμεγέθη φρένα κάνοντας πάλι τις δυνατότητες του τεράστιες.

Δυστυχώς, σύμφωνα με τις φήμες ,το νέο RS, σε αντίθεση με το προηγούμενο, θα διατίθεται μόνο ως πεντάθυρο. Αναμένουμε λοιπόν εν καιρώ για περισσότερες λεπτομέρειες.


Διαβάστε Περισσότερα »

Keywords
Τυχαία Θέματα