Το βραβείο Volkswagen Service Quality Award 2012 στην Karenta

Σε ειδική βράβευση που τελέστηκε στην πόλη της Δρέσδης, στο γυάλινο εργοστάσιο της Volkswagen, απονεμήθηκε στην Karenta το βραβείο Volkswagen Service Quality Award 2012.

Κριτήρια για την βράβευση αποτελούν οι επιδόσεις σε συγκεκριμένους δείκτες, που προκύπτουν από την Έρευνα Ικανοποίησης πελατών που διεξάγει το εργοστάσιο. Η Karenta, και πιο συγκεκριμένα το σημείο εξυπηρέτησης After Sales

επί της οδού Μηλιαράκη 53-55 στα Κ. Πατήσια, κατάφερε εξαιρετικές επιδόσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί στους 100 καλύτερους, σε περισσότερους από 6.000 αντιπροσώπους που συμμετείχαν.

Κατά την απονομή των βραβείων ο κ. Michael Horn, επικεφαλής για την μάρκα Volkswagen στο After Sales, αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στη μεγάλη αφοσίωση των συμμετεχόντων τονίζοντας ότι:

Τα αποτελέσματα της έρευνας εξυπηρέτησης πελατών αποδεικνύουν ότι έχουμε αναπτύξει πάρα πολύ την ποιότητα υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον όλοι οι νικητές έχουν επιδείξει τον συστηματικά πελατο-κεντρικό προσανατολισμό τους καθώς και την προσωπική αφοσίωση των υπαλλήλων.

Keywords
Τυχαία Θέματα