Netflix: Αυξάνει τις τιμές σε ΗΠΑ, μετά την καλύτερη αύξηση συνδρομητών εδώ και χρόνια


Σε αυξήσεις τιμών για ορισμένους πελάτες της σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία προχωρά η Netflix μετά τη δημοσίευση του καλύτερου τριμήνου από πλευράς αύξησης των συνδρομητών της εδώ και χρόνια, την ώρα που οι ανταγωνιστικές υπηρεσίες streaming χάνουν χρήματα.

break-word; padding: 0px; text-rendering: optimizelegibility; text-size-adjust: 100%; user-select: text !important;">Η κορυφαία συνδρομητική υπηρεσία streaming στον κόσμο ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι πρόσθεσε 8,76 εκατομμύρια πελάτες το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προβλέψεις των αναλυτών και αυξάνοντας τη συνολική συνδρομητική της βάση σε 247,2 εκατομμύρια. Η εταιρεία πίστωσε το ισχυρό πρόγραμμα και την…πάταξη της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.

Οι επενδυτές ανησυχούσαν ότι η Netflix θα μπορούσε να χάσει πελάτες αν ανάγκαζε τα άτομα που μοιράζονταν λογαριασμούς να αγοράζουν τις δικές τους συνδρομές. Όμως η επιβολή οδήγησε σε αύξηση των νέων πελατών χωρίς σημαντική αύξηση των ακυρώσεων. Το Netflix είναι τώρα σε καλό δρόμο για να προσθέσει περισσότερους από 20 εκατομμύρια πελάτες φέτος, ένα μεγάλο άλμα εάν σκεφτεί κανείς ότι προστέθηκαν λιγότεροι από 9 εκατομμύρια το 2022.

Netflix: Ποια είναι τα επόμενα επιχειρηματικά σχέδια

Άνοδος μετοχών

Οι μετοχές της Netflix αυξήθηκαν έως και 13% στα 392 δολάριαμετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Αξίζει να σημειωθεί πως είχαν αυξηθεί περισσότερο από 17% φέτος μέχρι το κλείσιμο της κανονικής διαπραγμάτευσης την Τετάρτη, ξεπερνώντας το κέρδος 12% του δείκτη S&P 500.

Η επιτυχημένη εξάπλωση της επί πληρωμή κοινής χρήσης, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν πρόσθετη πρόσβαση για φίλους ή συγγενείς, ενθάρρυνε το Netflix να αυξήσει τις τιμές σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες αγορές του. Από την Τετάρτη, η εταιρεία αυξάνει το κόστος του ακριβότερου προγράμματός της στις ΗΠΑ κατά 3 δολάρια στα 23 δολάρια και του βασικού προγράμματός της κατά 2 δολάρια στα 12 δολάρια, ενώ διατηρεί δύο άλλα προγράμματα ίδια. Λαμβάνει παρόμοια μέτρα στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία, δύο άλλες μεγάλες αγορές.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο μερίδιο της ανάπτυξης του Netflix κατά το τρίτο τρίμηνο. Η εταιρεία πρόσθεσε σχεδόν 4 εκατομμύρια πελάτες στην περιοχή αυτή. Το μέσο ποσό που βγάζει το Netflix ανά πελάτη δεν έχει αλλάξει πολύ τον τελευταίο χρόνο.

Αυτό το τρίμηνο, η Netflix προβλέπει έσοδα 8,69 δισ. δολαρίων και κέρδη 2,15 δολαρίων ανά μετοχή, αμφότερα ελαφρώς κάτω από τις προβλέψεις της Wall Street. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι προσθήκες συνδρομητών θα είναι παρόμοιες με το τρίμηνο που μόλις τελείωσε, συν ή πλην μερικών εκατομμυρίων.

Τα οφέλη από την… περιστολή των κωδικών

Τα οφέλη από την περιστολή των κωδικών πρόσβασης θα συνεχιστούν και τα επόμενα τρίμηνα, επειδή η Netflix εφαρμόζει το σχέδιο σταδιακά.

«Είμαστε απίστευτα ικανοποιημένοι με το πώς πάει», δήλωσε ο συνδιευθύνων σύμβουλος Greg Peters σε βιντεοσκοπημένη συνέντευξη που δόθηκε στη δημοσιότητα μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Η… πάταξη της κοινοχρησίας κωδικών πρόσβασης είναι μία από τις δύο μεγάλες πρωτοβουλίες του Netflix, το οποίο προσπαθεί να αναζωογονήσει την ανάπτυξη μετά από ένα ή δύο υποτονικά χρόνια. Η εταιρεία έθεσε επίσης σε εφαρμογή μια διαφημιστικά υποστηριζόμενη έκδοση των υπηρεσιών streaming σε 12 αγορές. Περίπου το 30% των νέων πελατών σε αυτές τις αγορές επέλεξαν τις διαφημίσεις το περασμένο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία.

Την «πάτησαν» Disney, Warner Bros και Paramount

Η Netflix επέστρεψε στην ανάπτυξη, καθώς πολλοί από τους ανταγωνιστές της προσπαθούσαν να ξεκαθαρίσουν τις δραστηριότητές τους στο streaming. Η Walt Disney Co., η Warner Bros Discovery Inc. και η Paramount Global μείωσαν το κόστος και απέλυσαν προσωπικό για να βελτιώσουν τις οικονομικές τους επιδόσεις. Έχουν δαπανήσει δισεκατομμύρια δολάρια για να χρηματοδοτήσουν νέες υπηρεσίες streaming που μπορούν να αντικαταστήσουν τα παρακμάζοντα τηλεοπτικά τους δίκτυα . Αλλά οι περισσότερες από τις νεότερες υπηρεσίες streaming δημιουργούν απώλεια χρημάτων.

Από την άλλη πλευρά, η Netflix ανακοίνωσε έσοδα και κέρδη τρίτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street. Τα κέρδη αυξήθηκαν στα 3,73 δολάρια ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 3,56 δολάρια, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,8% στα 8,54 δισ. δολάρια, ελαφρώς πάνω από τις προβλέψεις.

Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι τα περιθώρια κέρδους θα βελτιωθούν σε τουλάχιστον 22% το επόμενο έτος και έχουν τη δυνατότητα να αυξηθούν περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.

Οι ταμειακές ροές ενισχύθηκαν από τη στάση εργασίας στο Χόλιγουντ. Η διοίκηση αναμένει 6,5 δισ. δολάρια σε καθαρές ταμειακές ροές φέτος, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για τουλάχιστον 5 δισ. δολάρια. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 1 δισ. δολάρια λιγότερα σε δαπάνες για περιεχόμενο λόγω των απεργιών.

Αλλά η στάση εργασίας είχε μικρή επίδραση στο πρόγραμμα κυκλοφορίας της Netflix, επειδή πολλά προγράμματα είχαν ήδη ολοκληρωθεί. Η εταιρεία κυκλοφόρησε νέες σεζόν των επιτυχημένων σειρών Virgin River και Heartstopper και δημιούργησε νέες επιτυχίες όπως η διασκευή μάνγκα One Piece.

Keywords
Τυχαία Θέματα
iNews > Blogs > Kafeneio-gr