Η γενιά της dot com και της Infotainment*η αριστερά και η ακροδεξιά

Γράφει ο Αλέξανδρος Πιστοφίδης

Στην πολιτική ισχύει ο κανόνας: «εκείνοι οι οποίοι αντιλαμβάνονται πρώτοι τα σημεία των καιρών, βγάζουν τα κατάλληλα συμπεράσματα και δρουν αναλόγως, διεκδικώντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα στη σκακιέρα των ιδεολογικών αντιπαραθέσεων». Αν λάβει κανείς υπόψη του, ότι ποτέ άλλοτε στη μεταπολεμική Ελλάδα οι αντικειμενικές συνθήκες δεν ήταν τόσο ευνοϊκές για την αριστερά, τα αποτελέσματα των δυο τελευταίων εκλογικών αναμετρήσεων, δείχνουν, πως η μοναδική πολιτική δύναμη που βγήκε κερδισμένη
από την κρίση που έπληξε την........ ελληνική κοινωνία ,είναι η ακροδεξιά και συγκεκριμένα η Χρυσή Αυγή.
Είναι εκείνη ακριβώς η δύναμη, που όπως όλα δείχνουν, έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους νέους γιατί έχει αντιληφθεί το πνεύμα των καιρών και τις ανάγκες τους, όπως εκείνοι οι ίδιοι τις προσδιορίζουν, ανεξαρτήτως αν αντικειμενικώς είναι σωστές ή όχι. Μετά το επεισόδιο Κασιδιάρη-Κανέλλη είχα υποστηρίξει πως η Χρυσή Αυγή θα βγει κερδισμένη και πως με παρόμοιες, προκλητικές για το μέσο πολίτη, ενέργειες, θα ανεβάζει διαρκώς τα ποσοστά της. Για τον φοβισμένο και τρομοκρατημένο, η ασφάλεια και η μηδενική ανοχή προς ότι θεωρεί, υποκειμενικά, ότι τον απειλεί, είναι σημαντικότερες από την ελευθερία και τη δημοκρατία και ο φοβισμένος και τρομοκρατημένος δεν έχει την πολυτέλεια να κρίνει με καθαρή και συνετή σκέψη. Η αριστερά, εκείνη η πολιτική δύναμη, που υποτίθεται πως έχει σαν αρχή της τον διαλεκτικό υλισμό, εξακολουθεί να δρα με εκτιμήσεις και αναλύσεις των ανθρωπίνων αναγκών της εποχής του Μαρξ, συγχέοντας τις ευχές της με τη σύγχρονη πραγματικότητα.Θεωρητικοί και ηγέτες της αριστεράς, που στην πλειονότητά τους είναι «διανοούμενοι», δείχνουν σαν να είναι ξένοι προς τις πραγματικές ανάγκες των λεγόμενων ανθρώπων της διπλανής πόρτας και των σημερινών νέων. Εκτός του ότι έχουν έλλειμμα ενσυναίσθησης, όπου ενσυναίσθηση είναι η ικανότητα να μπεις στο πετσί του άλλου, στη συγκεκριμένη περίπτωση στο πετσί της νέας γενιάς, κρίνοντάς την με τις δικές της αξίες, στάσεις και συμπεριφορές και όχι με τις δικές σου, δεν κάνουν καν τον κόπο να μελετήσουν έρευνες μελετητών της λεγόμενης αστικής τάξης για τη νέα γενιά της dot com και της Infotainment.Πανεπιστήμια, διεθνείς οργανισμοί αλλά και πολυεθνικές εταιρείες, διενεργούν εδώ και δεκαετίες έρευνες ανά τακτά χρονικά διαστήματα για τις αλλαγές αξιών, στάσεων και συμπεριφορών των νέων σε ολόκληρο τον κόσμο και μεθόδους επιρροής των! Μόνο η πολυεθνική Shell, έχει δημοσιεύσει από το 1953 μέχρι σήμερα 15 έρευνες για τις αλλαγές στις ανάγκες της “Millenium Generation” σε ένα δείγμα 5000 νέων 15-24 ετών σε διάφορες χώρες. Οσο δύσπιστος κι αν είναι κάποιος μπορεί να αντλήσει αρκετές πληροφορίες από τις έρευνες αυτές καθώς και από τις στρατηγικές (επικοινωνία, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις) επιρροής των εταιρειών αυτών πάνω στις νέες γενιές. Μπορεί για μεμονωμένα άτομα να ισχύει η ρήση «η ψυχή του ανθρώπου είναι άβυσσος», οι ομάδες όμως ατόμων με κοινά στοιχεία χαρακτηρίζονται από ιδιότητες κα
Keywords
Τυχαία Θέματα