Ηλεκτρικά πατίνια: Τι ισχύει για την κυκλοφορία τους στους δρόμους – Προβληματίζουν τα δύο δυστυχήματα


Δύο δυστυχήματα σε Πάρο και Μύκονο με ηλεκτρικά πατίνια τα τελευταία 24ωρα προκαλούν προβληματισμό, με τον συγκοινωνιολόγο, Σταύρο Κωνσταντινίδη να αναφέρει στον τηλεοπτικό σταθμό Open ότι στη χώρα μας δεν εφαρμόζεται το θεσμικό πλαίσιο Στη χώρα μας ισχύει συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο, το 2021, για να προβλέψει όλες τις ρυθμίσεις που πρέπει να συνοδεύουν τα ηλεκτρικά πατίνια. Αυτό αναγνωρίζει
δύο κατηγορίες, για όλα τα ΕΠΗΟ «Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα) δηλαδή πατίνια, e-roller, e-skateboard, αυτοεξισορροπούμενα μονόκυκλα ή δίκυκλα (hoverboards, segways): ανώτατης ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για ηλικίες 12+ που συμπεριφέρονται όπως οι πεζοί ανώτατης ταχύτητας 25 χλμ./ώρα για ηλικίες 15+ που προσιδιάζουν στο ποδήλατο Ωστόσο στην πράξη αυτό το ανώτατο όριο των 25 χλμ./ώρα στην πράξη δεν ισχύει και υπάρχουν καταγεγραμμένες περιπτώσεις ακόμη και κίνησης τέτοιων οχημάτων στις εθνικές οδούς. «Τα δύο περιστατικά στα νησιά πρέπει να προβληματίσουν, επειδή ως χώρα δεν έχουμε αντιμετωπίσει το μεγάλο θέμα της οδικής ασφάλειας, δεν έχουμε αντιμετωπίσει την διαχείριση των εναλλακτικών μορφών μετακίνησης. Οι όποιες προδιαγραφές δεν […]

* This article was originally published here
Keywords
Τυχαία Θέματα