Σημασία έχει πως χρησιμοποιούν τα παιδιά τους υπολογιστές

Πολλοί μαθητές διαθέτουν δικό τους υπολογιστή. Όμως νεότερες έρευνες δείχνουν ότι αρκετοί μαθητές που απέκτησαν υπολογιστή χάρη σε ειδικά κυβερνητικά προγράμματα παρουσιάζουν χειρότερες επιδόσεις από ότι παλαιότερα.
Η έρευνα του ρουμανικής καταγωγής Αμερικανού επιστήμονα Κρίστιαν Ποπ-Ελέκες του Πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης και του Οφερ Μαλαμούντ του Πανεπιστημίου Σικάγο είχε απρόσμενα αποτελέσματα. Στο μικροσκόπιο βρέθηκαν οι επιδόσεις των μαθητών 3.000 οικογενειών στη Ρουμανία που απέκτησαν υπολογιστή με χρήματα του δημοσίου: «Τα αποτελέσματά μας δείχνουν τόσο τις θετικές, όσο και
τις αρνητικές επιπτώσεις του προγράμματος, λέει ο αμερικανός επιστήμονας. Από τη μια πλευρά οι μαθητές που πήραν υπολογιστή είχαν καλύτερες επιδόσεις ως προς τη χρήση των σχετικών προγραμμάτων. Από την ...........άλλη πήραν χειρότερους βαθμούς σε μαθήματα όπως τα ρουμανικά, τα μαθηματικά και τα αγγλικά».

Tα παιδιά θα πρέπει πρώτα να μάθουν γραφή και ανάγνωση

To βιντεοπαι
Keywords
Τυχαία Θέματα